Εκπαιδευτική Επίσκεψη των Α’, Β’, Γ’ και Δ’ Τάξεων στο «Δέντρο των Ξωτικών»

IMG 6c0be959a278b1c880295f93a6af9c93 V

Μια μαγική χριστουγεννιάτικη εμπειρία έζησαν οι μαθητές των Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξεων του Σχολείου μας κατά την επίσκεψή τους στο εντυπωσιακό θεματικό πάρκο «Το Δέντρο των Ξωτικών» στην Πάτρα, την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024.

Το πάρκο, που λειτουργεί στον καταπράσινο χώρο του πρώην εργοστασίου Χαρτοποιίας, φιλοξενεί κάθε χρόνο ένα φαντασμαγορικό σκηνικό γεμάτο χρώμα, φως και φαντασία, με κεντρικό του σημείο ένα υπεραιωνόβιο δέντρο Ban Yan – προστατευόμενο μνημείο της UNESCO – που αποτελεί πλέον το σήμα κατατεθέν του χριστουγεννιάτικου αυτού θεσμού της Νοτιοδυτικής Ελλάδας.

Οι μαθητές μας συμμετείχαν στο ειδικά σχεδιασμένο για σχολεία παιδαγωγικό πρόγραμμα του πάρκου, με θέμα «Το Μαγικό Τσίρκο των Χριστουγέννων». Μέσα από έναν κόσμο γεμάτο ακροβάτες, ζογκλέρ, ξωτικά, μαγικά πλάσματα και διαδραστικά θεάματα, τα παιδιά ταξίδεψαν σε ένα παραμυθένιο σύμπαν όπου κυριάρχησαν η φαντασία, η χαρά, η δημιουργικότητα και τα μηνύματα της συνεργασίας, της αποδοχής και της επιμονής στα όνειρα.

Η επίσκεψη περιλάμβανε:
• Θεματικές γωνιές με ζωντανή διαδραστική αφήγηση και συμμετοχή των παιδιών στο ρόλο μικρών «καλλιτεχνών» του τσίρκου.
• Θεάματα όπως κουκλοθέατρο και Θέατρο Σκιών.
• Καλλιτεχνικές δραστηριότητες στο Εργαστήρι των Ξωτικών και ζωγραφική προσώπου.
• Αποστολή γράμματος στον Άγιο Βασίλη και επίσκεψη στο Αρχοντικό του.
• Δράσεις γύρω από το Μαγικό Δέντρο και την Πηγή των Ευχών.
• Εκπαιδευτική περιήγηση στην έκθεση «Οι Βαλίτσες των Σκιών Αφηγούνται», μια βιωματική επαφή με τον κόσμο του Καραγκιόζη και την ιστορία του Λαϊκού Θεάτρου Σκιών στην Ελλάδα.

Τα παιδιά βίωσαν στιγμές γέλιου, ενθουσιασμού και έκπληξης, ενώ ήρθαν σε επαφή με θεατρικές και καλλιτεχνικές εκφράσεις, σε ένα περιβάλλον φιλικό και ασφαλές.

Με τις αποσκευές γεμάτες εμπειρίες, χαμόγελα και εικόνες από έναν κόσμο φαντασίας, οι μικροί μας μαθητές επέστρεψαν στο Σχολείο γεμάτοι χαρά και γιορτινή διάθεση!

Εγκατάσταση καμερών στο Σχολείο μας

safe

Αγαπητοί γονείς και μέλη της σχολικής μας κοινότητας,

Σας ενημερώνουμε ότι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ενώ το Σχολείο μας ήταν κλειστό, προκλήθηκαν σοβαρές φθορές στον προαύλιο χώρο και στην περίφραξη από αγνώστους. Δυστυχώς, παρόμοια περιστατικά σημειώθηκαν και κατά τη φετινή σχολική χρονιά, σε ώρες που το Σχολείο δεν λειτουργούσε.

Χάρη στη συμβολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και τις δικές μας συντονισμένες προσπάθειες, όλες οι ζημιές επιδιορθώθηκαν πλήρως. Ωστόσο, προκειμένου να προληφθούν μελλοντικά περιστατικά δολιοφθοράς και να προστατευτεί η σχολική μας μονάδα, το Σχολικό Συμβούλιο αποφάσισε την τοποθέτηση συστήματος καταγραφής με κάμερες ασφαλείας.

📷 Οι κάμερες τοποθετήθηκαν σήμερα με τη στήριξη του Συλλόγου Γονέων και θα λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο εκτός σχολικού ωραρίου, σύμφωνα με τη νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων. Τις επόμενες ημέρες θα τοποθετηθούν και οι απαραίτητες σημάνσεις στις εισόδους του Σχολείου, όπως προβλέπεται.

Η πρόληψη και η προστασία των χώρων του Σχολείου είναι ευθύνη όλων μας. Με τη συνεργασία και την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινότητας, μπορούμε να διατηρήσουμε ένα ασφαλές και φροντισμένο περιβάλλον για τα παιδιά μας.

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του Σχολείου μας

20241218 184823 Αντιγραφή

Με χαρά, συγκίνηση και άρωμα Χριστουγέννων πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 18 Δεκεμβρίου 2024 η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Σχολείου μας, στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων.

Πρωταγωνιστές της βραδιάς ήταν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης, οι οποίοι, με την καθοδήγηση και την αγάπη των δασκάλων τους κ. Τρυφωνοπούλου και κ. Οικονομοπούλου, παρουσίασαν ένα θεατρικό έργο με χριστουγεννιάτικο θέμα με την συνδρομή της Εκπαιδευτικού Θεατρικής Αγωγής κ. Στεφανάτου, γεμάτο μηνύματα αγάπης, συνεργασίας και ελπίδας. Η παράσταση πλαισιώθηκε με τραγούδια και κάλαντα που είχε επιμεληθεί ο Μουσικός του Σχολείου κ. Νικολάου.

Οι μικροί μας ηθοποιοί μάς ταξίδεψαν σε έναν κόσμο μαγικό, όπου τα αληθινά νοήματα των Χριστουγέννων – η προσφορά, η αγάπη και η πίστη στο θαύμα – ζωντάνεψαν μέσα από τα λόγια, τα τραγούδια και τις εκφράσεις τους. Η προσπάθειά τους καταχειροκροτήθηκε από γονείς, εκπαιδευτικούς και επισκέπτες, που γέμισαν την αίθουσα με χαμόγελα και συγκίνηση.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και στους εκπαιδευτικούς για την άρτια διοργάνωση και το όμορφο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα! Οι γιορτινές στιγμές που ζήσαμε μάς έφεραν όλους πιο κοντά και μας υπενθύμισαν την αξία της δημιουργίας, της συνεργασίας και της χαράς που γεννά η σχολική κοινότητα!

Επίσκεψη στο Πάρκο Χριστουγέννων Αιγίου

Point Blur Apr272025 165242

Οι μαθητές της Ε´ τάξης επισκέφθηκαν την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024 το Πάρκο των Χριστουγέννων στα Ψηλά Αλώνια Αιγίου που φέτος είχε θέμα “Το Πολικό Εξπρές”. Οι μαθητές περιηγήθηκαν στο Πάρκο και έκαναν διάφορες δραστηριότητες με τη βοήθεια των εμψυχωτών του Πάρκου, όπως face painting, μουσικοκινητικές δραστηριότητες και γνώρισαν από κοντά τον Άγιο Βασίλη, τα ξωτικά και το Μολυβένιο Στρατιώτη.

Make-A-Wish: Μέσα από την ευχή… και πάλι παιδί!

1000008920

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, συμμετείχε με μεγάλη χαρά και συγκίνηση στη φετινή δράση «Αστέρι της Ευχής» του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).

Οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στο κάλεσμα αγάπης και προσφοράς. Με μια συμβολική δωρεά των 2€, κάθε παιδί προμηθεύτηκε ένα χάρτινο Αστέρι της Ευχής, συμβάλλοντας στην εκπλήρωση της ευχής ενός παιδιού που νοσεί από σοβαρή ασθένεια. Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν διατέθηκαν στον οργανισμό για την ευχή της μικρής Γεωργίας, 13 ετών, που ευχήθηκε να αποκτήσει μία περιπατητούρα. Το σχολείο μας έλαβε το Πιστοποιητικό Υιοθεσίας Ευχής, καθώς και απόδειξη της δωρεάς.

Τα 144 «Αστεράκια της Ευχής» που παρελήφθησαν, μοιράστηκαν στους μαθητές που συμμετείχαν και στόλισαν με αυτά το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του σχολείου μας, δημιουργώντας μια ζεστή, συγκινητική γωνιά γεμάτη αγάπη, ελπίδα και παιδικά χαμόγελα.

Επιπλέον, οι μαθητές και οι οικογένειές τους συμμετείχαν με ιδιαίτερη ευαισθησία και στο πρόγραμμα κοινωνικής αλληλεγγύης του Δήμου Αιγιάλειας, προσφέροντας τρόφιμα μακράς διαρκείας και είδη ατομικής υγιεινής. Οι προσφορές συγκεντρώθηκαν από τους δασκάλους των τμημάτων και παραδόθηκαν την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024, προκειμένου να διανεμηθούν σε συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει και στη συμμετοχή του σχολείου μας στον δημιουργικό διαγωνισμό “Σχεδίασε το Αστέρι σου!”, στο πλαίσιο του προγράμματος «Αστέρι της Ευχής». Οι μαθητές μας, με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού Αισθητικής Αγωγής κ. Ιωάννας Καλή, αποτύπωσαν με ευαισθησία και φαντασία το δικό τους μήνυμα ελπίδας σχεδιάζοντας το Αστέρι τους αλλά και πολλαπλές άλλες καλλιτεχνικές δημιουργίες στο πνεύμα της αγάπης και της αλληλεγγύης. Για τη συμμετοχή τους, τους απονεμήθηκε Έπαινος Συμμετοχής από τη μεγάλη οικογένεια των «Αστερούληδων».

2024 12 17 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου Σχεδίασε το Αστέρι σου
Screenshot 20250705 163718

Οι δράσεις αυτές υπενθύμισαν σε όλους μας την αξία της προσφοράς, της ενσυναίσθησης και της ελπίδας. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για την ανταπόκριση και τη θερμή υποστήριξη. Χάρη σε εσάς, ο κόσμος έγινε λίγο πιο φωτεινός για παιδιά που το έχουν ανάγκη.

Υγεία και Πρόληψη: Ενημέρωση για Λοιμώξεις και Ιώσεις

20241216 192556

Το απόγευμα της Δευτέρας 16 Δεκεμβρίου 2024, στις 18:00, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων των Σχολείων μας μια ιδιαίτερα χρήσιμη και κατατοπιστική ενημερωτική συνάντηση για γονείς και εκπαιδευτικούς, με θέμα:

«Λοιμώξεις, ιώσεις και γενικότερα προβλήματα του μαθητικού πληθυσμού».

Η δράση αυτή οργανώθηκε από τα συστεγαζόμενα Σχολεία – το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου, το 4ο Νηπιαγωγείο και το Ειδικό Νηπιαγωγείο Αιγίου – σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.

Ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Παιδίατρος του Γενικού Νοσοκομείου Αιγίου, κ. Κωνσταντίνος Μώρος, ο οποίος με επιστημονική σαφήνεια και προσιτό λόγο ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για τα συχνότερα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν τα παιδιά της σχολικής ηλικίας, δίνοντας έμφαση στην πρόληψη, την άμεση αναγνώριση και την ορθή αντιμετώπιση των ιώσεων και λοιμώξεων.

Ακολούθησε διάλογος, με ερωτήσεις και απορίες από το κοινό, τις οποίες ο κ. Μώρος απάντησε πρόθυμα, δίνοντας πρακτικές συμβουλές και επιστημονική καθοδήγηση.

Ήταν μια δράση ουσίας και ενημέρωσης, που ενίσχυσε την αγαστή συνεργασία σχολείου και οικογένειας προς όφελος της υγείας και της ασφάλειας των παιδιών μας.

Θερμές ευχαριστίες στον κ. Μώρο για την πολύτιμη παρουσία του!

Μοιραζόμαστε χριστουγεννιάτικα γλυκά!

20241213 105818

Η μέρα που οι μαθητές μας ονειρεύονταν τόσο καιρό… έφτασε επιτέλους! |Υπό την καθοδήγηση του Διευθυντή του σχολείου κ. Βοβού Ανέστη, την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας, πραγματοποιήθηκε μια γιορτή γλυκιάς προσφοράς και αλληλεγγύης.

Με ενθουσιασμό και λαχτάρα, οι μαθητές έφεραν από το σπίτι τους αγαπημένα χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα και τα μοιράστηκαν με τους συμμαθητές τους. Η τάξη μετατράπηκε σε ένα μικρό ζαχαροπλαστείο, γεμάτο αρώματα, γεύσεις και παιδικά χαμόγελα.

Μέσα από αυτή τη μοναδική εμπειρία, καλλιεργήθηκαν με βιωματικό τρόπο αξίες όπως:

  • η προσφορά προς τον συνάνθρωπο,
  • η ευγένεια και ο σεβασμός,
  • η χαρά του να δίνεις και να μοιράζεσαι.

Ήταν μια ημέρα συνεργασίας, συντροφικότητας και κοινής απόλαυσης, που θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη όλων μας! Τα παιδιά γεύτηκαν, αντάλλαξαν ευχές και χάρηκαν απλά και ουσιαστικά, με έναν τρόπο που ταιριάζει απόλυτα με το κλίμα των Χριστουγέννων.

Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές μας, αλλά και ευχαριστούμε θερμά τις οικογένειες που στήριξαν με προθυμία και φροντίδα αυτή τη δράση!

Μπισκοτόσπιτο!

20241213 105849

Μια ξεχωριστή χριστουγεννιάτικη δράση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου στο Σχολείο μας, σκορπίζοντας χαμόγελα και… αρώματα ζάχαρης και κανέλας!

Ο Διευθυντής του Σχολείου μας ανέλαβε να φέρει όλα τα απαραίτητα υλικά και η εκπαιδευτικός κ. Μαχά συντόνισε και επέβλεψε με χαρά την κατασκευή ενός υπέροχου μπισκοτόσπιτου από τους μαθητές. Τα παιδιά, ενθουσιασμένα, συνεργάστηκαν για να συναρμολογήσουν και να διακοσμήσουν με πολύχρωμα γλυκά το λαχταριστό χριστουγεννιάτικο σπιτάκι, που στήθηκε σαν στολίδι μέσα στην τάξη.

Η δραστηριότητα αποτέλεσε μέρος του eTwinning που συμμετέχουμε εναρμονισμένο στο γιορτινό κλίμα των ημερών, προωθώντας τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και τη χαρά της ομαδικής προσπάθειας. Τα γέλια, οι ζωηρές κουβέντες και οι παιδικές φωνές συνόδευαν κάθε βήμα της κατασκευής, δημιουργώντας μια αξέχαστη χριστουγεννιάτικη εμπειρία.

Το μπισκοτόσπιτο δεν ήταν απλώς μια γλυκιά κατασκευή… ήταν ένα σύμβολο της ζεστασιάς και της συντροφικότητας που χαρακτηρίζουν τις ημέρες των Χριστουγέννων.

Καλές γιορτές με αγάπη, φαντασία και… λίγη ζάχαρη άχνη!

Εκκλησιασμός στον Άγιο Λεόντιο Αιγίου

20241213 091850 Αντιγραφή

Το πρωί της Παρασκευής 13 Δεκεμβρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς τους, συμμετείχαν σε εκκλησιασμό στον Ιερό Ναό Αγίου Λεοντίου Αιγίου, ενόψει της μεγάλης γιορτής των Χριστουγέννων.

Μέσα σε κλίμα κατάνυξης και ηρεμίας, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη Θεία Λειτουργία, να προσευχηθούν και να νιώσουν το αληθινό νόημα των εορτών. Ο εκκλησιασμός αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία πνευματικής προετοιμασίας αλλά και σχολικής ενότητας, καθώς όλη η σχολική κοινότητα βίωσε από κοινού αυτή την ιδιαίτερη στιγμή.

Μετά το πέρας της λειτουργίας, ο πατέρας Νικόλαος, με λόγο απλό και συγκινητικό, μίλησε στα παιδιά για τις αξίες της πίστης, της αγάπης και της προσφοράς. Προσέφερε, επίσης, σε όλους τους μαθητές ένα μικρό βιβλιαράκι με τον βίο του Αγίου Λεοντίου, ενισχύοντας έτσι τη γνωριμία των παιδιών με τον προστάτη της ενορίας και το παράδειγμά του.

Η επίσκεψή μας στον Ιερό Ναό αποτέλεσε υπενθύμιση της αγάπης, της ταπεινότητας και της ελπίδας, αξίες που συνοδεύουν τη γέννηση του Χριστού και που επιδιώκουμε να καλλιεργούμε καθημερινά στους μαθητές μας.

Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλους!

Εκπαίδευση γονέων, κηδεμόνων και εκπαιδευτικών στις Πρώτες Βοήθειες

20241204 193025

Ύστερα από την επιτυχημένη εκπαίδευση των μαθητών μας στις Πρώτες Βοήθειες, που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Οκτωβρίου, ήρθε η σειρά των γονέων, κηδεμόνων και εκπαιδευτικών να συμμετάσχουν σε αντίστοιχο πρόγραμμα, αυτή τη φορά σε πιο προχωρημένο επίπεδο, την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024.

Η εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας από τον κ. Απόστολο Δεληγάκη, έμπειρο νοσηλευτή και μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Καρδιοαναπνευστικής Αναζωογόνησης (ΕΕΚΑΑ). Με μεθοδικότητα, σαφήνεια και αμεσότητα, ο κ. Δεληγάκης καθοδήγησε τους συμμετέχοντες στην εκμάθηση πρακτικών πρώτων βοηθειών, εστιάζοντας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης που μπορεί να προκύψουν τόσο σε σχολικό όσο και σε οικογενειακό περιβάλλον.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη χρήση αυτόματου εξωτερικού απινιδωτή (AED), με πρακτική εξάσκηση σε εκπαιδευτικό μοντέλο, γεγονός που προσέδωσε στο σεμινάριο αυξημένη χρησιμότητα και ρεαλισμό. Οι συμμετέχοντες εξασκήθηκαν επίσης στις βασικές τεχνικές καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ), καθώς και στην εκτέλεση της Λαβής Χάιμλιχ, μιας σωτήριας τεχνικής για περιπτώσεις πνιγμονής, ιδιαίτερα χρήσιμης για γονείς και εκπαιδευτικούς που φροντίζουν μικρά παιδιά.

Η συμμετοχή ήταν ενθουσιώδης και η ανταπόκριση θετική, αποδεικνύοντας ότι η γνώση πρώτων βοηθειών αποτελεί πολύτιμο εφόδιο για όλους μας – εντός και εκτός σχολείου.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Δεληγάκη για την πολύτιμη προσφορά του, καθώς και όλους τους γονείς, κηδεμόνες και συναδέλφους που συμμετείχαν ενεργά, συμβάλλοντας στην καλλιέργεια μιας σχολικής κοινότητας με επίγνωση, ευθύνη και ετοιμότητα.