Σήμερα, την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025, οι μαθητές του Δ´1 και ο Δάσκαλός τους κος Παναγιώτης Σπανός επισκεφθήκαμε τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Ειδικού Νηπιαγωγείου Αιγίου για να γνωριστούμε καλύτερα και να γιορτάζουμε από κοινού τις ημέρες αγάπης και χαράς των Χριστουγέννων.
Η επίσκεψή μας ξεκίνησε με τα κάλαντα των Χριστουγέννων από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δ´1 και συνεχίσαμε με την καλύτερη γνωριμία με το Ειδικό Νηπιαγωγείο, τον σπουδαίο ρόλο που επιτελεί και τις αρμοδιότητες που έχουν οι συνάδελφοι του Σχολείου.
Στη συνέχεια, ο Δάσκαλος του Δ´1 έκανε αναφορά στο έθιμο της βασιλόπιτας και στην ιστορία με τον Μέγα Βασίλειο πίσω από αυτό και τόνισε την αξία της προσφοράς, της θυσίας, της αγάπης και της δικαιοσύνης.
Μετά οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί των δύο Σχολείων συνεργάστηκαν και δημιούργησαν όμορφες χριστουγεννιάτικες κάρτες τις οποίες και αντάλλαξαν μεταξύ τους σκορπίζοντας χαρά, αισιοδοξία και δημιουργική έμπνευση στο ήδη όμορφο κλίμα της συνάντησής τους.
Οι μαθητές του Δ´1 δεν περιορίστηκαν στα παραπάνω. Έπαιξαν αυτοσχέδια θεατρικά σκετς σχετικά με τα Χριστούγεννα παρέχοντας πλούσιο γέλιο, κέφι και χαρά σε όλους τους θεατές τους!!!
Τέλος, παίξαμε παιχνίδι κινητικού συντονισμού το οποίο ήταν πολύ διασκεδαστικό και ευχάριστο και ανέβασε την καλή διάθεση των μαθητών και των εκπαιδευτικών τους ακόμα περισσότερο!!!
Κλείνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Προϊσταμένη του Ειδικού Νηπιαγωγείου κυρία Αλεξάνδρα, τον κύριο Ηλία (Σχολικός Νοσηλευτής) και την κυρία Ειρήνη-Μαρία (Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό) για την θερμή υποδοχή και την εξαιρετική φιλοξενία, καθώς και για τον πολύτιμο και δημιουργικό χρόνο που πέρασαν μαζί μας!! Ανυπομονούμε για την επόμενη επίσκεψη και την επόμενη υπέροχη και γεμάτη όμορφα συναισθήματα συνεργασία μαζί τους!!!
Σήμερα, Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια σημαντική δράση ανθρωπιστικής βοήθειας προς τις ενδεείς οικογένειες της περιοχής μας. Σε συνεργασία με την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Αιγιαλείας, συγκεντρώθηκαν τρόφιμα μακράς διάρκειας, καθαριστικά και είδη ατομικής υγιεινής, καθώς και ρούχα για να προσφερθούν ως δώρα στις οικογένειες που έχουν ανάγκη, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Η δράση αυτή ξεκίνησε με την πρόσκληση του Δήμου που προωθήθηκε στους γονείς και κηδεμόνες του σχολείου, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό και αλληλεγγύη. Η πρωτοβουλία περιλάμβανε τη συγκέντρωση ειδών διατροφής μακράς διάρκειας, όπως κονσέρβες, ρύζι, ζυμαρικά, καθώς και είδη ατομικής υγιεινής, όπως σαπούνια, σαμπουάν και χαρτιά υγείας. Επίσης, συγκεντρώθηκαν ρούχα, τα οποία θα βοηθήσουν τις οικογένειες να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες τους εν μέσω του χειμώνα.
Η συνεισφορά όλων των μελών της σχολικής κοινότητας αποδεικνύει για άλλη μια φορά την αξία της αλληλεγγύης και της κοινωνικής ευθύνης. Μέσα από αυτές τις ενέργειες, το σχολείο μας αναδεικνύει τη σημασία του να στηρίζουμε τους συμπολίτες μας που βιώνουν δύσκολες καταστάσεις, ιδιαίτερα σε περιόδους εορτών, όταν η έννοια της κοινότητας και της προσφοράς είναι πιο έντονη.
Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, κ. Ελευθεριώτης, ευχαρίστησε με επιστολή του όλους τους γονείς, τα παιδιά και το προσωπικό για τη συμμετοχή και την αμέριστη στήριξή τους στην προσπάθεια αυτή.
Το σχολείο μας είναι περήφανο για τη συμμετοχή όλων στην παράδοση αυτής της ανθρωπιστικής βοήθειας και εύχεται σε όλους καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος, γεμάτο υγεία και αλληλεγγύη!
Σήμερα, Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025, οι μαθητές του Δ´1 και ο Δάσκαλος της τάξης, κ. Σπανός Παναγιώτης επισκέφθηκαν τη Βιβλιοθήκη του Σχολείου μας και πέρασαν πολύτιμο και δημιουργικό χρόνο ανακαλύπτοντας εκ νέου την ευρεία γκάμα εξωσχολικών βιβλίων, παραμυθιών, λογοτεχνικών και άλλων βιβλίων που φιλοξενούνται εκεί.
Οι μαθητές μας είχαν χρόνο και καλή διάθεση να αφιερώσουν στην εύρεση του “πιο καλού και πιστού φίλου” για τα Χριστούγεννα, συνεργάστηκαν αρμονικά μεταξύ τους και με τον Δάσκαλό τους σεβόμενοι τους κανόνες εύρυθμης λειτουργίας του χώρου και υποστηρίζοντας την ευρύτερη καλλιέργεια της Φιλαναγνωσίας στο πλαίσιο του Σχολείο αλλά και έξω από αυτό.
Στο πλαίσιο της πνευματικής προετοιμασίας για τον εορτασμό των Χριστουγέννων, το Σχολείο μας συμμετείχε σήμερα στον καθιερωμένο εκκλησιασμό που πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό Αγίου Λεοντίου Αιγίου.
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί αναχώρησαν από το σχολείο στις 8:30 π.μ. και επέστρεψαν στις 10:00 π.μ.. Η μετακίνηση προς και από τον Ιερό Ναό πραγματοποιήθηκε με τα πόδια, με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών και με απόλυτη τήρηση των μέτρων ασφάλειας.
Ο εκκλησιασμός αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για τους μαθητές να προσεγγίσουν το πνευματικό νόημα των Χριστουγέννων, να καλλιεργήσουν αξίες όπως η αγάπη, η αλληλεγγύη και ο σεβασμός, και να βιώσουν το εορταστικό κλίμα των ημερών.
Το Σχολείο μας εύχεται σε όλους Καλά Χριστούγεννα, με υγεία, ειρήνη και χαρά!
Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και η ατμόσφαιρα στο σχολείο μας γέμισε σήμερα με μελωδίες, χαμόγελα και την απαραίτητη δόση εορταστικής «φασαρίας»! Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1, κρατώντας τα τρίγωνά τους και με την καλύτερή τους διάθεση, επισκέφθηκαν όλες τις τάξεις του σχολείου για να ψάλουν τα παραδοσιακά κάλαντα.
Μια μουσική εισβολή γεμάτη χαρά
Η αρχή έγινε από τις αίθουσες των υπολοίπων τάξεων, όπου οι μικροί καλαντιστές έγιναν δεκτοί με χειροκροτήματα. Με συντονισμένες φωνές και ρυθμό, μετέφεραν το μήνυμα των ημερών, θυμίζοντάς μας πως οι πιο όμορφες σχολικές στιγμές είναι αυτές που μοιραζόμαστε.
Δεν γλίτωσε ούτε ο Διευθυντής!
Το αποκορύφωμα της ημέρας, όμως, ήταν η επίσκεψη στο γραφείο της Διεύθυνσης. Οι μαθητές του Δ1 δεν δίστασαν στιγμή και «εισέβαλαν» με το γνωστό «Να τα πούμε;».
Παρά το φορτωμένο του πρόγραμμα, ο Διευθυντής μας υπέκυψε στη γοητεία της μουσικής και στην επιμονή των παιδιών. Αφού άκουσε με προσοχή τα κάλαντα, συνεχάρη τα παιδιά για τη συμμετοχή τους και τους ευχήθηκε «Καλές Γιορτές»!
Την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου διαμορφώθηκε με έναν ξεχωριστό και ουσιαστικό τρόπο.
Αρχικά, πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τους μαθητές γύρω από την έννοια της αναπηρίας, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία, αλλά και τα εμπόδια που συχνά θέτει η ίδια η κοινωνία. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στα παραολυμπιακά αθλήματα, αναδεικνύοντας τη δύναμη, την προσπάθεια και τη θέληση των αθλητών.
Στη συνέχεια, οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες, δουλεύοντας σε ομάδες και δοκιμάζοντας παραολυμπιακά αθλήματα όπως τα 100 μέτρα ταχύτητας με συνοδό, το Goalball και το Boccia. Μέσα από το «κλείσιμο» των ματιών, τα παιδιά βίωσαν μια διαφορετική εμπειρία κίνησης και προσανατολισμού.
Οι ίδιοι οι μαθητές διαπίστωσαν ότι η κίνηση σε έναν μεγάλο και ελεύθερο χώρο με τη βοήθεια συνοδού τους φάνηκε σχετικά εύκολη. Ωστόσο, προβληματίστηκαν έντονα όταν σκέφτηκαν την καθημερινή μετακίνηση σε εξωτερικούς χώρους, όπως ένας δρόμος, χωρίς συνοδό, αναγνωρίζοντας πως τα εμπόδια του περιβάλλοντος αλλά και οι κοινωνικές δυσκολίες καθιστούν κάτι τέτοιο εξαιρετικά δύσκολο έως και αδύνατο.
Μέσα από όλη τη διαδικασία καλλιεργήθηκαν η ενσυναίσθηση, ο σεβασμός και η αποδοχή της διαφορετικότητας. Το μήνυμα που αναδείχθηκε ήταν ξεκάθαρο: η διαφορετικότητα είναι δύναμη και η κοινωνία μας γίνεται πιο όμορφη και δίκαιη όταν όλοι έχουν ίσες ευκαιρίες να συμμετέχουν και να προοδεύουν.
Την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας είχαν την εξαιρετική ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια συγκινητική και διδακτική παράσταση αφιερωμένη στον μεγάλο μας συνθέτη, Μίκη Θεοδωράκη. Με μια σύντομη βόλτα με τα πόδια, φτάσαμε στον ιστορικό Δημοτικό Κινηματογράφο «Απόλλων» στο Αίγιο, όπου φιλοξενήθηκε η Παιδική Σκηνή της Βίκυς Πάνου.
Ένα Ταξίδι στο Έτος Μίκη Θεοδωράκη
Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννηση του κορυφαίου δημιουργού, η παράσταση «Ο Δικός μας Μουσικός» μας μετέφερε την ενέργεια, το πάθος και το όραμα ενός ανθρώπου που έγινε ο ήχος της ελευθερίας για ολόκληρη την Ελλάδα.
Η παράσταση ήταν βασισμένη σε ντοκουμέντα από το Επίσημο Αρχείο του Μίκη Θεοδωράκη (Μουσική Βιβλιοθήκη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών), το οποίο για πρώτη φορά «ανοίγει» τις πόρτες του ειδικά για τα παιδιά.
Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία:
Να γνωρίσουν τον «ίδιο τον Μίκη»: Μέσα από την ενσάρκωση του ηθοποιού, τα παιδιά παρακολούθησαν την πορεία του από το πρώτο του βιολί μέχρι τις σπουδές του στο Ωδείο και τη διεθνή καταξίωση.
Να ανακαλύψουν την ιστορία: Μάθαμε τις κρυφές ιστορίες πίσω από τα πιο γνωστά του τραγούδια και στιγμές που σφράγισαν τη ζωή του.
Να τραγουδήσουν: Η αίθουσα γέμισε με τις φωνές των παιδιών που τραγούδησαν εμβληματικά έργα όπως:
Μυρτιά
Μαργαρίτα – Μαργαρώ
Στο περιγιάλι
Ένα το χελιδόνι
Ο Ζορμπάς
Η επίσκεψή μας αυτή δεν ήταν απλώς μια έξοδος από το σχολικό πλαίσιο, αλλά ένα μάθημα πολιτισμού και ιστορίας. Ο Μίκης Θεοδωράκης παραμένει ένας φάρος έμπνευσης για τις νέες γενιές, θυμίζοντάς μας ότι η μουσική μπορεί να είναι σύμβολο ελπίδας και αγώνα για ένα καλύτερο αύριο.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας για την υποδειγματική τους παρουσία και το κέφι τους κατά τη διάρκεια της παράστασης!
Την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α´, Β´, Γ´, Δ´ και Ε´ Τάξεων του Σχολείου μας πραγματοποίησαν μια πολυαναμενόμενη εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πάτρα. Ήταν μια μέρα που συνδύασε τη μαγεία του θεάτρου, την επαφή με το περιβάλλον και τη χαρά του παιχνιδιού.
Στην Παιδική Σκηνή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας
Πρώτος σταθμός της επίσκεψής μας ήταν το θέατρο, όπου παρακολουθήσαμε την παράσταση “Η Πεντάμορφη και το Τέρας ή Πώς η Άννα φόρεσε τα τρία φουστάνια και μπήκε στα μυστικά δωμάτια”. Πρόκειται για την εξαιρετική διασκευή των Ξένιας Καλογεροπούλου και Θωμά Μοσχόπουλου, σε σκηνοθεσία Περικλή Βασιλόπουλου.
Η παράσταση μας ταξίδεψε στον στοιχειωμένο πύργο του Τέρατος και μας δίδαξε τη μεταμορφωτική δύναμη της αγάπης. Μέσα από την ιστορία της Άννας, είδαμε πώς η εσωτερική ομορφιά και η ανιδιοτέλεια μπορούν να νικήσουν την επιφανειακή εμφάνιση.
Μια ευχάριστη έκπληξη: Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση είδαμε επί σκηνής την κ. Στεφανάτου Ιωάννα, η οποία στο παρελθόν είχε διδάξει Θεατρική Αγωγή στο Σχολείο μας! Το χειροκρότημα των παιδιών ήταν το πιο ζεστό “ευχαριστώ” για την ερμηνεία της.
Δράση και Εθελοντισμός στην Πλαζ
Μετά την παράσταση, ο καιρός μας έκανε το χατίρι και έτσι κατευθυνθήκαμε στο Πάρκο Εκπαιδευτικών Δράσεων του Δήμου Πατρέων στην περιοχή της Πλαζ.
Εκεί, οι μαθητές μας:
Απόλαυσαν το κολατσιό τους κάτω από τον ήλιο.
Έπαιξαν στην παιδική χαρά και περιηγήθηκαν στο πάρκο.
Απόλαυσαν τη βόλτα στην παραλία.
Μαθαίνουμε στην Πράξη!
Το πιο ελπιδοφόρο μήνυμα της ημέρας ήρθε από τους ίδιους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας. Με δική τους πρωτοβουλία, μια ομάδα παιδιών αποφάσισε να μετατρέψει τη βόλτα σε δράση καθαρισμού, μαζεύοντας σκουπίδια από την ακτή. Μια μικρή κίνηση με μεγάλη αξία για την προστασία του περιβάλλοντος!
Επιστρέψαμε στο σχολείο γεμάτοι εικόνες, συναισθήματα και νέες εμπειρίες, έχοντας καταλάβει ότι η ομορφιά βρίσκεται τόσο στις τέχνες όσο και στον σεβασμό προς τη φύση και τον συνάνθρωπο.
Η 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για ενημέρωση, καλλιέργεια ενσυναίσθησης και προώθηση της συμπερίληψης. Με αφορμή τη σημαντική αυτή ημέρα, οι μαθητές του Δ2 του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου συμμετείχαν σε στοχευμένες βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τις αξίες της αποδοχής και του σεβασμού στη διαφορετικότητα.
Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός του τμήματος, Ατματζίδη Χριστίνα, σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης, Κακάνη Ολυμπία, οργάνωσαν βιωματικές δραστηριότητες ενσυναίσθησης, προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Μέσα από αυτές οι μαθητές: • γνώρισαν διαφορετικές μορφές αναπηρίας, • κατανόησαν δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία, • ανέπτυξαν δεξιότητες σεβασμού, συνεργασίας και αλληλεγγύης.
Το κλίμα στην τάξη ήταν ζεστό και υποστηρικτικό, με τα παιδιά να συμμετέχουν ενεργά και να εκφράζουν με ωριμότητα τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Η συζήτηση που ακολούθησε έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να προβληματιστούν και να προτείνουν τρόπους ώστε όλοι να συμβάλλουμε σε μια κοινωνία πιο συμπεριληπτική και δίκαιη.
Τέτοιες δράσεις ενισχύουν το ουσιαστικό έργο του σχολείου, βοηθώντας τους μαθητές να γίνονται ευαισθητοποιημένοι, ενημερωμένοι και ενεργοί πολίτες του αύριο.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας, που γιορτάζεται στις 3 Δεκεμβρίου, το σχολείο μας διοργάνωσε τη Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου μια ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στη διαφορετικότητα, την αποδοχή και τη συμπερίληψη. Στην εκδήλωση συνεργάστηκαν το 4ο Νηπιαγωγείο Αιγίου, το Ειδικό Νηπιαγωγείο Αιγίου και το 3ο Δημοτικό Αιγίου.
Την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβαν με άψογο τρόπο οι μαθητές του Ε1, οι οποίοι καθοδήγησαν ομαλά το πρόγραμμα. Σημαντική ήταν και η συμβολή του εκπαιδευτικού Θεατρικής Αγωγής, κ. Βαγενά Χρήστου, στο στήσιμο και τον καλλιτεχνικό συντονισμό της γιορτής.
Επιπλέον την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Ελευθεριώτης και η Σύμβουλος 1ης Θέσης Δασκάλων Δ.Π.Ε. Αχαΐας κ. Φελούκα.
Βιωματικές δράσεις από τη Στ΄ τάξη
Η εκδήλωση άνοιξε με μια ιδιαίτερα συγκινητική παρουσίαση από μαθητές της Στ´ τάξης. Τα παιδιά είχαν συμμετάσχει την προηγούμενη ώρα σε μια προσομοίωση διαφορετικών μορφών αναπηρίας: ένας μαθητής «έβλεπε» ως τυφλός, άλλος ως άτομο με κινητική δυσκολία και ο καθένας είχε δίπλα του έναν «συνοδό». Στη σκηνή περιέγραψαν τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Μέσα από αυτή τη διαδικασία κατάφεραν να μεταφέρουν στο κοινό ισχυρά μηνύματα ενσυναίσθησης και κατανόησης.
Ομιλία για τη διαφορετικότητα
Στη συνέχεια, η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης, κ. Ολυμπία Κακάνη, παρουσίασε μια ομιλία για το τι είναι αναπηρία, τι σημαίνει διαφορετικότητα και ποιος είναι ο σκοπός της ημέρας αυτής. Με απλά αλλά ουσιαστικά λόγια, εξήγησε στους μαθητές γιατί κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και γιατί όλοι αξίζουμε σεβασμό και ίσες ευκαιρίες.
Προβολή βίντεο – “LAMBS”
Ακολούθησε η προβολή του βίντεο “LAMBS”, το οποίο με συμβολικό τρόπο προβάλλει τη σημασία της αποδοχής και της συμπερίληψης.
Παρουσιάσεις από το Νηπιαγωγείο
Το Νηπιαγωγείο παρουσίασε δύο δράσεις. Αρχικά, ένα τραγούδι για τη διαφορετικότητα, προετοιμασμένο με τη βοήθεια της δασκάλας Αγγλικών. Στη συνέχεια με την συμβολή των νηπιαγωγών κ. Αθηνάς Σκανδάμης και της κ.Μαρίας Ηλιοπούλου, παρουσιάστηκε ένα θεατρικό με τίτλο “Η καμηλοπάρδαλη που δεν έβλεπε καλά”, ένα τρυφερό παραμύθι που δείχνει πως όλοι μπορούμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες μας όταν έχουμε βοήθεια και κατανόηση γύρω μας.
Η Γ´ Δημοτικού τραγουδά “Υπάρχουν χέρια”
Οι μαθητές της Γ´ τάξης, με τη μουσική καθοδήγηση του κ. Χρήστου Καλαϊτζόπουλου, τραγούδησαν το «Υπάρχουν χέρια». Παράλληλα, οι μαθητές απέδωσαν ολόκληρο το τραγούδι στη νοηματική γλώσσα, με την καθοδήγηση της κ. Κακάνη, προσφέροντας μια ιδιαίτερη στιγμή συγκίνησης σε όλους.
Χορευτικό από την Α´ Τάξη
Οι μαθητές της Α´ Δημοτικού, με την υποστήριξη της Παράλληλης Στήριξης κ. Άννας Μαρίας Ντούρου, παρουσίασαν ένα χορευτικό στο τραγούδι «Μήλα γύρω γύρω». Στο δρώμενο, τα «μήλα» κορόιδευαν τα «πορτοκάλια» επειδή ήταν διαφορετικά, μεταφέροντας ένα ηχηρό μήνυμα κατά των διακρίσεων και υπέρ της συμπερίληψης.
Το Ε2 στο θεατρικό “Ο Λουκάς και οι Πλανήτες”
Οι μαθητές του Ε2, με την συμβολή και της δσκάλας τους κ. Βασιλικής Ράικου παρουσίασαν το θεατρικό «Ο Λουκάς και οι Πλανήτες», βασισμένο στο ομώνυμο παραμύθι. Αποτελείται από μια ιστορία που αναδεικνύει τη σημασία της κατανόησης και της διαφορετικής οπτικής. Ο Λουκάς, που παρακολουθεί μαθήματα σε Κέντρο Λόγου, γνωρίζει ένα παιδί που αντιδρά αλλιώτικα από ό,τι περίμενε. Με τη βοήθεια του ειδικού καταλαβαίνει ότι κάθε παιδί «βλέπει τον κόσμο» με τον δικό του τρόπο – και έτσι γεννιέται μια όμορφη φιλία.
Χορογραφία από τη Δ´ και τραγούδι από τη Β´ τάξη
Τα τμήματα Δ1 και Δ2, με τη γυμνάστρια κ. Αθηνά Κωνσταντινίδου, παρουσίασαν χορογραφία στο τραγούδι «Μπάλα με χίλια χρώματα». Το τραγούδι ερμήνευσαν οι μαθητές της Β´ Δημοτικού, με την καθοδήγηση του μουσικού, ενώ πίσω τους τα παιδιά του Νηπιαγωγείου έπαιζαν μουσικά όργανα, δίνοντας έναν ακόμη πιο γιορτινό χαρακτήρα στη στιγμή.
Καλλιτεχνικός στολισμός
Η αίθουσα της εκδήλωσης ήταν στολισμένη με έργα των μαθητών, τα οποία δημιούργησαν με την εικαστικό κ. Ιωάννα Καλή, καθώς και με άλλες κατασκευές που ετοίμασαν με τους εκπαιδευτικούς τους. Ο χώρος γέμισε χρώμα, φαντασία και δημιουργικότητα, αποτυπώνοντας το μήνυμα της ημέρας μέσα από τις ματιές των παιδιών.
Ένα μήνυμα που μένει
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε ζεστό κλίμα συνεργασίας, συγκίνησης και χαράς.Μικροί και μεγάλοι υπενθύμισαν ότι η διαφορετικότητα δεν είναι εμπόδιο, αλλά δύναμη κι ότι η αληθινή παιδεία χτίζεται όταν μάθουμε να βλέπουμε ο ένας τον άλλον με αποδοχή, σεβασμό και αγάπη.