Τσικνοπέμπτη στο Σχολείο μας!

IMG 20250220 122230

Η χαρά, το κέφι και οι αποκριάτικες μελωδίες πλημμύρισαν το προαύλιο του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου, καθώς οι μαθητές και οι μαθήτριες γιόρτασαν με ενθουσιασμό την Τσικνοπέμπτη στις 20 Φεβρουαρίου, την πιο γευστική και χορευτική ημέρα της Αποκριάς!

Με πολύχρωμες στολές και μασκαρέματα, μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν σε παραδοσιακούς και μοντέρνους χορούς, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής κ. Δήμου Δέσποινας, ενώ δεν έλειψε και το αγαπημένο γαϊτανάκι, που σκόρπισε χαμόγελα και ρυθμό!

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, όπως πάντα ακούραστος και αφοσιωμένος, ανέλαβε τη γαστρονομική πλευρά της γιορτής! Στήθηκαν ψησταριές, ψήθηκαν και προσφέρθηκαν εδέσματα και χυμοί σε όλα τα παιδιά, γεμίζοντας το σχολείο με γιορτινές μυρωδιές και οικογενειακή ατμόσφαιρα.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλουμε στον πρώην Δάσκαλο αλλά πάντα ενεργό φίλο του Σχολείου μας, κ. Κουτσουμπή Διαμαντή, ο οποίος αποτύπωσε την ατμόσφαιρα της ημέρας με μοναδικές λήψεις drone από ψηλά, χαρίζοντάς μας υπέροχες εικόνες!

Ήταν μια αξέχαστη μέρα γλεντιού και χαράς, που ανέδειξε για ακόμη μία φορά το πνεύμα συλλογικότητας, δημιουργικότητας και προσφοράς που διαπνέει τη σχολική μας κοινότητα! Καλή Σαρακοστή σε όλους!

Δόντια γερά – Στοματική Υγεία για Παιδιά

IMG 20250212 101237

Στο πλαίσιο των Παρεμβάσεων Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης του μαθητικού πληθυσμού σε θέματα Αγωγής Υγείας, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου συμμετείχε στο πρόγραμμα «Στοματική υγεία και διατροφή» του Κέντρου Υγείας Αιγίου.

Την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας την οδοντίατρο κ. Κολέζα Μαρία, η οποία με απλό και κατανοητό τρόπο μίλησε στους μαθητές και τις μαθήτριες των Α’, Γ’ και Δ’ τάξεων για τη σημασία της σωστής στοματικής υγιεινής και της υγιεινής διατροφής.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης:
– Τα παιδιά έμαθαν πώς να φροντίζουν σωστά τα δόντια τους.
– Συζήτησαν για τις τροφές που κάνουν καλό ή κακό στο χαμόγελό τους.
– Ενημερώθηκαν για τη σωστή χρήση της οδοντόβουρτσας και τη συχνότητα επίσκεψης στον οδοντίατρο.
– Η παρουσίαση συνοδεύτηκε από εποπτικό υλικό και διαδραστικές ερωτήσεις που ενθουσίασαν τους μικρούς μας μαθητές.

Η δράση υλοποιήθηκε με την ευθύνη των εκπαιδευτικών κ. Χατζηγιάννη Κορνηλίας, κ. Ζησιμοπούλου Παναγιώτας, κ. Ατματζίδη Χριστίνας, κ. Σπανού Παναγιώτη, κ. Μέγαρη Παναγιώτη, κ. Τσιάρα Κωνσταντίνου και κ. Καφρίτσα Δανάης στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Κολέζα και το Κέντρο Υγείας Αιγίου για τη σημαντική αυτή παρέμβαση και τη συνεργασία! Με τέτοιες δράσεις καλλιεργούμε στα παιδιά στάσεις ζωής που προάγουν την υγεία και την υπευθυνότητα.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ

1745259666882

Την Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου η Γ´ και Δ´ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκαν το εργοστάσιο παραγωγής τσιμέντου ΤΙΤΑΝ στο Δρέπανο Αχαΐας.

Εκεί τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν για τη διαδικασία παραγωγής τσιμέντου από την εξόρυξη του πετρώματος ως την τελική συσκευασία και μεταφορά του προϊόντος.

 Στη συνέχεια παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό διαδραστικό πρόγραμμα « Doctor Why και οι υπερδυνάμεις της επιστήμης» που έχει διοργανωθεί από την εταιρεία ΤΙΤΑΝ σε σχεδιασμό και επιμέλεια του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογίας Δημόκριτος. 

Ήταν μία συναρπαστική περιήγηση στον κόσμο της επιστήμης μέσα από παιχνίδια, πειράματα και πληροφορίες που μάγεψαν όλους τους μαθητές. Τα παιδιά πειραματίστηκαν με διάφορα υλικά παρατηρώντας πώς αυτά αντιδρούν μεταξύ τους και είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν δείγματα ιστών στα μικροσκόπια.

Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνος του εργοστασίου για την και ζεστή φιλοξενία τους, καθώς εκτός από την πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση, πρόσφεραν σάντουιτς και χυμούς σε όλα τα παιδιά.

Ήταν μία απολαυστική εμπειρία για όλους μας.

Επιμορφωτική Συνάντηση: «Η αξία της καλής επικοινωνίας στη σχέση σχολείου και οικογένειας»

FB IMG 1739293802139

Την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2025, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία επιμορφωτική συνάντηση για γονείς και κηδεμόνες, με θέμα:
«Η αξία της καλής επικοινωνίας στη σχέση σχολείου και οικογένειας».

Η δράση αποτέλεσε καρπό συνεργασίας των Συλλόγων Διδασκόντων και των Διευθυντών του 2ου, 3ου, 5ου και 9ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου, και υλοποιήθηκε με την πολύτιμη υποστήριξη του Κέντρου Πρόληψης Αχαΐας «Καλλίπολις».

Ομιλήτρια της εκδήλωσης ήταν η κ. Γιάννα Ζορμπά, Κοινωνική Λειτουργός και Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης, η οποία μέσα από μια εμπνευσμένη και ουσιαστική παρουσίαση ανέδειξε:

  • Τις παγίδες στην ανθρώπινη επικοινωνία.
  • Τις βασικές αρχές καλής επικοινωνίας.
  • Πρακτικούς τρόπους για τη βελτίωση της σχέσης σχολείου και οικογένειας.
  • Την επίδραση αυτής της σχέσης στην ψυχική υγεία των παιδιών.

Η συνάντηση εξελίχθηκε σε ανοιχτό και εποικοδομητικό διάλογο, με ενεργή συμμετοχή γονέων και εκπαιδευτικών, αναδεικνύοντας την κοινή τους αγωνία και διάθεση να στηρίξουν ουσιαστικά τα παιδιά στη μαθητική και προσωπική τους πορεία.

Η επιτυχία της εκδήλωσης μάς ενθαρρύνει να συνεχίσουμε με παρόμοιες πρωτοβουλίες, ενισχύοντας τους δεσμούς εμπιστοσύνης και συνεργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς που συμμετείχαν και την κ. Ζορμπά για την άμεση ανταπόκρισή της και την επιστημονικά τεκμηριωμένη παρέμβασή της.

Εκκλησιασμός για τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών

20250130 094312

Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025, ανήμερα της εορτής των Τριών Ιεραρχών, το Σχολείο μας τίμησε τη μνήμη των Προστατών της Παιδείας, συμμετέχοντας στον εκκλησιασμό που πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό Αγίου Λεοντίου Αιγίου.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς τους, αναχώρησαν πεζή από το σχολείο στις 8:20 π.μ. και επέστρεψαν λίγο μετά τις 10:00 π.μ., απολαμβάνοντας τη διαδρομή και το ήρεμο πρωινό κλίμα της πόλης μας.

Κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συλλογιστούν το πνευματικό και παιδαγωγικό έργο των Τριών Ιεραρχών –του Μεγάλου Βασιλείου, του Γρηγορίου του Θεολόγου και του Ιωάννη του Χρυσοστόμου–, που αποτελούν φωτεινά παραδείγματα αγάπης για τη γνώση, την αρετή και τον άνθρωπο. Πολύ όμορφη ήταν η στιγμή που όλοι μαζί προσευχηθήκαμε:

Η παρουσία μας στον εκκλησιασμό ενίσχυσε τον παιδαγωγικό και πνευματικό χαρακτήρα της ημέρας, υπενθυμίζοντας τη σημασία της σύνδεσης της σχολικής κοινότητας με τις αξίες της ελληνικής παράδοσης και της Ορθοδοξίας.

Ενημερωτική Συνάντηση με την ΕΔΥ: «Σχέσεις Σχολείου και Οικογένειας»

20250129 174428

Την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2025, πραγματοποιήθηκε στον χώρο του Σχολείου μας μια εποικοδομητική και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνάντηση με θέμα:
«Σχέσεις Σχολείου και Οικογένειας», η οποία διοργανώθηκε από την Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) του Σχολείου μας.

Η παρουσίαση έγινε από τις συνεργάτιδες της ΕΔΥ:
🔹 τη Σχολική Κοινωνική Λειτουργό κ. Αγγελική Κολλάτου
🔹 και τη Σχολική Ψυχολόγο κ. Ευαγγελία Τσώλη

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, αναδείχθηκε η σημασία της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών, η επικοινωνία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών, καθώς και τρόποι ενίσχυσης της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης των μαθητών μέσα από τον ενεργό ρόλο και των δύο πλευρών.

Οι παρευρισκόμενοι γονείς είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν, να θέσουν ερωτήματα και να μοιραστούν προβληματισμούς και εμπειρίες, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία ενός κλίματος εμπιστοσύνης, συνεργασίας και αλληλοκατανόησης. Το ενδιαφέρον για τα θέματα που τέθηκαν ήταν μεγάλο, γεγονός που επιβεβαιώνει την ανάγκη για τέτοιες δράσεις που ενισχύουν τη γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ σχολικής και οικογενειακής ζωής.

Ευχαριστούμε θερμά τα μέλη της ΕΔΥ για την ουσιαστική παρέμβασή τους, καθώς και όλους τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας! Επιπλέον ευχαριστούμε και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας για τα εδέσματα που πρόσφερε σε όλους τους παρευρισκόμενους.

Κοπή Βασιλόπιτας στο Σχολείο μας

20250108 095421

Η νέα χρονιά ξεκίνησε με τον πιο γλυκό και παραδοσιακό τρόπο στο σχολείο μας! Την Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2025, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας σε όλες τις τάξεις του Σχολείου, καθώς και στον Σύλλογο Διδασκόντων.

Οι βασιλόπιτες ήταν χειροποίητες, φτιαγμένες με αγάπη και μεράκι από τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας, τα οποία φρόντισαν να προσφέρουν μια ξεχωριστή γιορτινή νότα στην επιστροφή μας από τις διακοπές.

Η χαρά των παιδιών ήταν μεγάλη, καθώς ανυπομονούσαν να ανακαλύψουν ποιος θα είναι ο τυχερός ή η τυχερή της τάξης που θα βρει το φλουρί. Μάλιστα, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων είχε φροντίσει να υπάρχει κι ένα μικρό δωράκι για κάθε μαθητή ή εκπαιδευτικό που θα έβρισκε το φλουρί, κάνοντας τη στιγμή ακόμα πιο ξεχωριστή και χαρούμενη!

Η ημέρα έκλεισε με πολλά χαμόγελα και θετική διάθεση, υπενθυμίζοντάς μας την αξία των παραδόσεων, της συλλογικότητας και της φροντίδας μέσα στη σχολική κοινότητα.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη γενναιόδωρη προσφορά, την υπέροχη πρωτοβουλία και τη συνεχή στήριξή του στο έργο του Σχολείου!

Ολοκλήρωση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος eTwinning: “Digital Christmas Calendar”

01 Hello from Greece Image

Στις 31 Δεκεμβρίου 2024, το Σχολείο μας ολοκλήρωσε με επιτυχία τη συμμετοχή του στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο “Digital Christmas Calendar” (Χριστουγεννιάτικο Ψηφιακό Ημερολόγιο).

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με τη συνεργασία σχολείων από οκτώ ευρωπαϊκές χώρες: Ιταλία, Πολωνία, Τουρκία, Ρουμανία, Ουκρανία, Ισπανία, Πορτογαλία και φυσικά την Ελλάδα, εκπροσωπούμενη και από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου.

Κατά τη διάρκεια του Δεκεμβρίου, οι μαθητές μας συμμετείχαν σε ημερήσιες δράσεις, αποτυπωμένες σε ψηφιακή μορφή, με στόχο να μοιραστούν με τους Ευρωπαίους εταίρους τους τον τρόπο που βιώνουμε τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα αλλά και να γνωρίσουν χριστουγεννιάτικα ήθη, έθιμα και δημιουργίες από άλλες χώρες.

Το ημερολόγιο περιλάμβανε:

  • Κατασκευές (π.χ. μπισκοτόσπιτο, κάρτες, pixel art).
  • Γιορτινές δραστηριότητες (όπως στολισμός, ανταλλαγή γλυκών, κάλαντα).
  • Παραμύθια, γράμματα, βίντεο και ηχογραφήσεις.
  • Συλλογική παραγωγή χριστουγεννιάτικου περιεχομένου (φωτογραφίες, παρουσιάσεις, βίντεο, ακόμα και τεχνητής νοημοσύνης).

Το πρόγραμμα αυτό ενίσχυσε την διαπολιτισμική κατανόηση, την ευρωπαϊκή συνείδηση, καθώς και τις δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού και συνεργασίας των μαθητών μας.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη δημιουργικότητα και τη συνέπεια που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια του Δεκεμβρίου, και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εκπαιδευτικούς που υποστήριξαν ενεργά την υλοποίηση του προγράμματος!

Δείτε το καταπληκτικό ημερολόγιο που δημιουργήσαμε εδώ!

Απλά πατήστε πάνω στις ημερομηνίες για να ανοίξετε και να δείτε τις δράσεις

Screenshot

Μπορείτε να δείτε τη συνεργατική δημιουργία όλων των Σχολείων που συμμετείχαν στο έργο εδώ!

Καλή Χρονιά με υγεία, έμπνευση και νέες συνεργασίες eTwinning!

Συμμετοχή του στο Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Bazaar της «Φλόγας»

BAZAAR FLOGA POSTER

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση, το Σχολείο μας συμμετείχε στο Χριστουγεννιάτικο φιλανθρωπικό bazaar που διοργάνωσε το Παράρτημα Πάτρας του Συλλόγου Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «ΦΛΟΓΑ», στο Αρχοντικό Παναγιωτοπούλου στο Αίγιο, το Σάββατο 21 και την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου.

Η δράση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Αιγιαλείας και είχε τίτλο «Τα παιδιά για τα παιδιά», με στόχο τη στήριξη παιδιών που νοσούν από καρκίνο και των οικογενειών τους. Ο Σύλλογος Γονέων του Σχολείου μας συμμετείχε ενεργά προσφέροντας χειροποίητες δημιουργίες που ετοίμασαν οι μαθητές και γονείς.

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν θερμή και συγκινητική. Η αγάπη, η προσφορά και η διάθεση για βοήθεια πλημμύρισαν το χώρο του Αρχοντικού, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα γιορτής, ελπίδας και αλληλεγγύης.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες:

  • Στους μαθητές και τις μαθήτριες που εργάστηκαν με ενθουσιασμό και μεράκι.
  • Στους γονείς και κηδεμόνες για τη διαρκή υποστήριξή τους.
  • Και φυσικά, στον Σύλλογο «ΦΛΟΓΑ» για το έργο ζωής που επιτελεί καθημερινά.

Για ακόμη μία φορά, το Σχολείο μας απέδειξε πως στέκεται με συνέπεια και ευαισθησία δίπλα στον συνάνθρωπο, ενισχύοντας το μήνυμα της αλληλεγγύης και της προσφοράς.

Συγχαρητήρια σε όλους!

Εκπαιδευτική Επίσκεψη των Α’, Β’, Γ’ και Δ’ Τάξεων στο «Δέντρο των Ξωτικών»

IMG 6c0be959a278b1c880295f93a6af9c93 V

Μια μαγική χριστουγεννιάτικη εμπειρία έζησαν οι μαθητές των Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξεων του Σχολείου μας κατά την επίσκεψή τους στο εντυπωσιακό θεματικό πάρκο «Το Δέντρο των Ξωτικών» στην Πάτρα, την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024.

Το πάρκο, που λειτουργεί στον καταπράσινο χώρο του πρώην εργοστασίου Χαρτοποιίας, φιλοξενεί κάθε χρόνο ένα φαντασμαγορικό σκηνικό γεμάτο χρώμα, φως και φαντασία, με κεντρικό του σημείο ένα υπεραιωνόβιο δέντρο Ban Yan – προστατευόμενο μνημείο της UNESCO – που αποτελεί πλέον το σήμα κατατεθέν του χριστουγεννιάτικου αυτού θεσμού της Νοτιοδυτικής Ελλάδας.

Οι μαθητές μας συμμετείχαν στο ειδικά σχεδιασμένο για σχολεία παιδαγωγικό πρόγραμμα του πάρκου, με θέμα «Το Μαγικό Τσίρκο των Χριστουγέννων». Μέσα από έναν κόσμο γεμάτο ακροβάτες, ζογκλέρ, ξωτικά, μαγικά πλάσματα και διαδραστικά θεάματα, τα παιδιά ταξίδεψαν σε ένα παραμυθένιο σύμπαν όπου κυριάρχησαν η φαντασία, η χαρά, η δημιουργικότητα και τα μηνύματα της συνεργασίας, της αποδοχής και της επιμονής στα όνειρα.

Η επίσκεψη περιλάμβανε:
• Θεματικές γωνιές με ζωντανή διαδραστική αφήγηση και συμμετοχή των παιδιών στο ρόλο μικρών «καλλιτεχνών» του τσίρκου.
• Θεάματα όπως κουκλοθέατρο και Θέατρο Σκιών.
• Καλλιτεχνικές δραστηριότητες στο Εργαστήρι των Ξωτικών και ζωγραφική προσώπου.
• Αποστολή γράμματος στον Άγιο Βασίλη και επίσκεψη στο Αρχοντικό του.
• Δράσεις γύρω από το Μαγικό Δέντρο και την Πηγή των Ευχών.
• Εκπαιδευτική περιήγηση στην έκθεση «Οι Βαλίτσες των Σκιών Αφηγούνται», μια βιωματική επαφή με τον κόσμο του Καραγκιόζη και την ιστορία του Λαϊκού Θεάτρου Σκιών στην Ελλάδα.

Τα παιδιά βίωσαν στιγμές γέλιου, ενθουσιασμού και έκπληξης, ενώ ήρθαν σε επαφή με θεατρικές και καλλιτεχνικές εκφράσεις, σε ένα περιβάλλον φιλικό και ασφαλές.

Με τις αποσκευές γεμάτες εμπειρίες, χαμόγελα και εικόνες από έναν κόσμο φαντασίας, οι μικροί μας μαθητές επέστρεψαν στο Σχολείο γεμάτοι χαρά και γιορτινή διάθεση!