Ενημερωτική Συνάντηση με την ΕΔΥ: «Σχέσεις Σχολείου και Οικογένειας»

20250129 174428

Την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2025, πραγματοποιήθηκε στον χώρο του Σχολείου μας μια εποικοδομητική και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνάντηση με θέμα:
«Σχέσεις Σχολείου και Οικογένειας», η οποία διοργανώθηκε από την Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) του Σχολείου μας.

Η παρουσίαση έγινε από τις συνεργάτιδες της ΕΔΥ:
🔹 τη Σχολική Κοινωνική Λειτουργό κ. Αγγελική Κολλάτου
🔹 και τη Σχολική Ψυχολόγο κ. Ευαγγελία Τσώλη

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, αναδείχθηκε η σημασία της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών, η επικοινωνία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών, καθώς και τρόποι ενίσχυσης της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης των μαθητών μέσα από τον ενεργό ρόλο και των δύο πλευρών.

Οι παρευρισκόμενοι γονείς είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν, να θέσουν ερωτήματα και να μοιραστούν προβληματισμούς και εμπειρίες, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία ενός κλίματος εμπιστοσύνης, συνεργασίας και αλληλοκατανόησης. Το ενδιαφέρον για τα θέματα που τέθηκαν ήταν μεγάλο, γεγονός που επιβεβαιώνει την ανάγκη για τέτοιες δράσεις που ενισχύουν τη γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ σχολικής και οικογενειακής ζωής.

Ευχαριστούμε θερμά τα μέλη της ΕΔΥ για την ουσιαστική παρέμβασή τους, καθώς και όλους τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας! Επιπλέον ευχαριστούμε και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας για τα εδέσματα που πρόσφερε σε όλους τους παρευρισκόμενους.

Συμμετοχή του Σχολείου μας στους Εορτασμούς για τη Μυστική Συνέλευση της Βοστίτσας

20250126 121406

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου συμμετείχε με υπερηφάνεια στους επίσημους εορτασμούς για τη Μυστική Συνέλευση της Βοστίτσας, που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025, τιμώντας μία από τις σημαντικότερες στιγμές της προεπαναστατικής δράσης και της τοπικής μας ιστορίας.

Η σημαιοφόρος και οι παραστάτες του σχολείου μας παρέστησαν στη δοξολογία που τελέστηκε στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Κοίμησης της Θεοτόκου (Παναγία η Φανερωμένη) στις 10:15 π.μ., παρουσία τοπικών αρχών και εκπροσώπων φορέων. Ακολούθησε η εκφώνηση του πανηγυρικού της ημέρας από τον πρέσβη ε.τ. κ. Ελευθέριο Αγγελόπουλο και χαιρετισμός του Δημάρχου Αιγιαλείας, κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλου. Η τελετή συνεχίστηκε με μετάβαση στο Δημοτικό και Ιστορικό Λαογραφικό Μουσείο Αιγίου, όπου οι μαθητές μας παρακολούθησαν επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων στην προτομή του Ανδρέα Λόντου, ενός εκ των πρωτεργατών της Συνέλευσης.

Στις 12:00 το μεσημέρι, οι μαθητές των Ε´ και Στ´ τάξεων με προπορευόμενους τη σημαιοφόρο και τους παραστάτες συμμετείχαν στην πανηγυρική παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της πόλης.

Οι μαθητές τίμησαν με τον καλύτερο τρόπο την ιστορική αυτή στιγμή, η οποία αποτελεί σημείο αναφοράς όχι μόνο για την Αιγιάλεια αλλά και για ολόκληρη την ελληνική ιστορία.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που τα συνόδευσαν και τα προετοίμασαν με συνέπεια και υπευθυνότητα!

Η ΣΤ΄ τάξη συναντά την Ιστορία – Επίσκεψη της ιστορικού κ. Μπεντεβή Βάνας

20250121 100853

Την Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης του Σχολείου μας είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα παρουσίαση από την ιστορικό κ. Μπεντεβή Βάνα, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Σχολείου.

Η κ. Μπεντεβή, με τρόπο ζωντανό και παραστατικό, μίλησε στα παιδιά για τη Μυστική Συνέλευση της Βοστίτσας και τη σημασία της στη νεότερη ελληνική ιστορία και στην έναρξη της Επανάστασης του 1821. Παράλληλα, παρουσίασε σημαντικά στοιχεία για την τοπική ιστορία της Αιγιαλείας, ενισχύοντας τη σύνδεση των μαθητών με τον τόπο τους και την ιστορική του ταυτότητα.

Η δράση αυτή προσέφερε στους μαθητές:

  • Μια βιωματική επαφή με την ιστορία του τόπου τους.
  • Κίνητρο για περαιτέρω έρευνα και προβληματισμό.
  • Έμπνευση για ιστορική και πολιτισμική ευαισθητοποίηση.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μπεντεβή για την παρουσία της στο σχολείο μας και για τη συμβολή της στην ιστορική εκπαίδευση των μαθητών μας!

Μαθαίνοντας να κάνουμε σωστές επιλογές – Πρόγραμμα πρόληψης για τη ΣΤ΄ τάξη

no

Την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του Σχολείου μας συμμετείχαν σε ένα εξαιρετικά σημαντικό βιωματικό πρόγραμμα πρόληψης, με τίτλο «Μαθαίνω να κάνω επιλογές / Κάπνισμα – Αλκοόλ».

Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου μας και υλοποιήθηκε από τα επιστημονικά στελέχη του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας “Καλλίπολις”.

Οι υπεύθυνες υλοποίησης της δράσης ήταν η κα Φαλτσέτα Μαριλίνα, Ψυχολόγος M.Sc., και η κα Σπυριδούλα Μπεκίρη, Κοινωνιολόγος M.Sc., οι οποίες με προσεγμένο και κατάλληλο για την ηλικία των παιδιών τρόπο, καθοδήγησαν τους μαθητές μέσα από συζήτηση, βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια ρόλων.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία:

  • Να ενημερωθούν για τους κινδύνους από το κάπνισμα και την κατανάλωση αλκοόλ,
  • Να συζητήσουν για την αξία των υγιών επιλογών,
  • Να καλλιεργήσουν δεξιότητες κριτικής σκέψης και ενδυνάμωσης,
  • Να κατανοήσουν τη σημασία του “λέω όχι” με αυτοπεποίθηση.

Το πρόγραμμα εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια του σχολείου μας να ενισχύσει την προστασία και προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας των μαθητών, σε συνεργασία με εξειδικευμένους επιστημονικούς φορείς.

Ευχαριστούμε θερμά την επιστημονική ομάδα του Κέντρου Πρόληψης «Καλλίπολις» για την ανταπόκριση στο αίτημά μας και για τη σημαντική αυτή εκπαιδευτική εμπειρία που προσέφερε στους μαθητές μας.

Κοπή Βασιλόπιτας στο Σχολείο μας

20250108 095421

Η νέα χρονιά ξεκίνησε με τον πιο γλυκό και παραδοσιακό τρόπο στο σχολείο μας! Την Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2025, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας σε όλες τις τάξεις του Σχολείου, καθώς και στον Σύλλογο Διδασκόντων.

Οι βασιλόπιτες ήταν χειροποίητες, φτιαγμένες με αγάπη και μεράκι από τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας, τα οποία φρόντισαν να προσφέρουν μια ξεχωριστή γιορτινή νότα στην επιστροφή μας από τις διακοπές.

Η χαρά των παιδιών ήταν μεγάλη, καθώς ανυπομονούσαν να ανακαλύψουν ποιος θα είναι ο τυχερός ή η τυχερή της τάξης που θα βρει το φλουρί. Μάλιστα, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων είχε φροντίσει να υπάρχει κι ένα μικρό δωράκι για κάθε μαθητή ή εκπαιδευτικό που θα έβρισκε το φλουρί, κάνοντας τη στιγμή ακόμα πιο ξεχωριστή και χαρούμενη!

Η ημέρα έκλεισε με πολλά χαμόγελα και θετική διάθεση, υπενθυμίζοντάς μας την αξία των παραδόσεων, της συλλογικότητας και της φροντίδας μέσα στη σχολική κοινότητα.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη γενναιόδωρη προσφορά, την υπέροχη πρωτοβουλία και τη συνεχή στήριξή του στο έργο του Σχολείου!

Ολοκλήρωση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος eTwinning: “Digital Christmas Calendar”

01 Hello from Greece Image

Στις 31 Δεκεμβρίου 2024, το Σχολείο μας ολοκλήρωσε με επιτυχία τη συμμετοχή του στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο “Digital Christmas Calendar” (Χριστουγεννιάτικο Ψηφιακό Ημερολόγιο).

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με τη συνεργασία σχολείων από οκτώ ευρωπαϊκές χώρες: Ιταλία, Πολωνία, Τουρκία, Ρουμανία, Ουκρανία, Ισπανία, Πορτογαλία και φυσικά την Ελλάδα, εκπροσωπούμενη και από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου.

Κατά τη διάρκεια του Δεκεμβρίου, οι μαθητές μας συμμετείχαν σε ημερήσιες δράσεις, αποτυπωμένες σε ψηφιακή μορφή, με στόχο να μοιραστούν με τους Ευρωπαίους εταίρους τους τον τρόπο που βιώνουμε τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα αλλά και να γνωρίσουν χριστουγεννιάτικα ήθη, έθιμα και δημιουργίες από άλλες χώρες.

Το ημερολόγιο περιλάμβανε:

  • Κατασκευές (π.χ. μπισκοτόσπιτο, κάρτες, pixel art).
  • Γιορτινές δραστηριότητες (όπως στολισμός, ανταλλαγή γλυκών, κάλαντα).
  • Παραμύθια, γράμματα, βίντεο και ηχογραφήσεις.
  • Συλλογική παραγωγή χριστουγεννιάτικου περιεχομένου (φωτογραφίες, παρουσιάσεις, βίντεο, ακόμα και τεχνητής νοημοσύνης).

Το πρόγραμμα αυτό ενίσχυσε την διαπολιτισμική κατανόηση, την ευρωπαϊκή συνείδηση, καθώς και τις δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού και συνεργασίας των μαθητών μας.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη δημιουργικότητα και τη συνέπεια που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια του Δεκεμβρίου, και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εκπαιδευτικούς που υποστήριξαν ενεργά την υλοποίηση του προγράμματος!

Δείτε το καταπληκτικό ημερολόγιο που δημιουργήσαμε εδώ!

Απλά πατήστε πάνω στις ημερομηνίες για να ανοίξετε και να δείτε τις δράσεις

Screenshot

Μπορείτε να δείτε τη συνεργατική δημιουργία όλων των Σχολείων που συμμετείχαν στο έργο εδώ!

Καλή Χρονιά με υγεία, έμπνευση και νέες συνεργασίες eTwinning!

Πρωτοχρονιάτικο Κλίμα στη Στ´ τάξη!

20241223 103718

Τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024, τελευταία μέρα μαθημάτων πριν τις χριστουγεννιάτικες διακοπές, η Στ´ τάξη του σχολείου μας είχε μια ιδιαίτερη και γιορτινή εμπειρία!

Ο Διευθυντής του Σχολείου μέσα σε ένα ζεστό και χαρούμενο κλίμα έφερε βασιλόπιτες για τους μαθητές και τις μαθήτριες, τηρώντας ένα όμορφο ελληνικό έθιμο. Η κοπή πραγματοποιήθηκε νωρίτερα, στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας, καθώς μέσα από τη δράση αυτή προβάλλουμε έθιμα και παραδόσεις του τόπου μας.

Τα παιδιά χάρηκαν ιδιαίτερα τη διαδικασία, αντάλλαξαν ευχές για τη νέα χρονιά και φυσικά… περίμεναν με ανυπομονησία να δουν ποιοι ήταν οι τυχεροί του φλουριού!

Καλή τύχη και ευτυχισμένο το 2025 σε όλους – και κυρίως στους τυχερούς που έτυχαν το φλουρί!

Συμμετοχή του στο Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Bazaar της «Φλόγας»

BAZAAR FLOGA POSTER

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση, το Σχολείο μας συμμετείχε στο Χριστουγεννιάτικο φιλανθρωπικό bazaar που διοργάνωσε το Παράρτημα Πάτρας του Συλλόγου Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «ΦΛΟΓΑ», στο Αρχοντικό Παναγιωτοπούλου στο Αίγιο, το Σάββατο 21 και την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου.

Η δράση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Αιγιαλείας και είχε τίτλο «Τα παιδιά για τα παιδιά», με στόχο τη στήριξη παιδιών που νοσούν από καρκίνο και των οικογενειών τους. Ο Σύλλογος Γονέων του Σχολείου μας συμμετείχε ενεργά προσφέροντας χειροποίητες δημιουργίες που ετοίμασαν οι μαθητές και γονείς.

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν θερμή και συγκινητική. Η αγάπη, η προσφορά και η διάθεση για βοήθεια πλημμύρισαν το χώρο του Αρχοντικού, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα γιορτής, ελπίδας και αλληλεγγύης.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες:

  • Στους μαθητές και τις μαθήτριες που εργάστηκαν με ενθουσιασμό και μεράκι.
  • Στους γονείς και κηδεμόνες για τη διαρκή υποστήριξή τους.
  • Και φυσικά, στον Σύλλογο «ΦΛΟΓΑ» για το έργο ζωής που επιτελεί καθημερινά.

Για ακόμη μία φορά, το Σχολείο μας απέδειξε πως στέκεται με συνέπεια και ευαισθησία δίπλα στον συνάνθρωπο, ενισχύοντας το μήνυμα της αλληλεγγύης και της προσφοράς.

Συγχαρητήρια σε όλους!

Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων

Point Blur Feb172025 141955 e1745830242119

Οι μαθητές της Ε´ και Στ´ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν στις 20 Δεκεμβρίου 2024 την Βουλή των Ελλήνων στα πλαίσια των σχολικών επισκέψεων που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και ενημερώθηκαν για την ιστορία του κτιρίου και επισκέφθηκαν την αίθουσα με την επετειακή έκθεση για το 1821 “Αντικρίζοντας την Ελευθερία! Στη Βουλή των Ελλήνων δύο αιώνες μετά”. Την ίδια ημέρα οι μαθητές επισκέφθηκαν το Κέντρο Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος” και παρακολούθησαν σε θόλο την ταινία “Στα χνάρια του Einstein- Η μαγεία της βαρύτητας”.

Εγκατάσταση καμερών στο Σχολείο μας

safe

Αγαπητοί γονείς και μέλη της σχολικής μας κοινότητας,

Σας ενημερώνουμε ότι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ενώ το Σχολείο μας ήταν κλειστό, προκλήθηκαν σοβαρές φθορές στον προαύλιο χώρο και στην περίφραξη από αγνώστους. Δυστυχώς, παρόμοια περιστατικά σημειώθηκαν και κατά τη φετινή σχολική χρονιά, σε ώρες που το Σχολείο δεν λειτουργούσε.

Χάρη στη συμβολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και τις δικές μας συντονισμένες προσπάθειες, όλες οι ζημιές επιδιορθώθηκαν πλήρως. Ωστόσο, προκειμένου να προληφθούν μελλοντικά περιστατικά δολιοφθοράς και να προστατευτεί η σχολική μας μονάδα, το Σχολικό Συμβούλιο αποφάσισε την τοποθέτηση συστήματος καταγραφής με κάμερες ασφαλείας.

📷 Οι κάμερες τοποθετήθηκαν σήμερα με τη στήριξη του Συλλόγου Γονέων και θα λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο εκτός σχολικού ωραρίου, σύμφωνα με τη νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων. Τις επόμενες ημέρες θα τοποθετηθούν και οι απαραίτητες σημάνσεις στις εισόδους του Σχολείου, όπως προβλέπεται.

Η πρόληψη και η προστασία των χώρων του Σχολείου είναι ευθύνη όλων μας. Με τη συνεργασία και την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινότητας, μπορούμε να διατηρήσουμε ένα ασφαλές και φροντισμένο περιβάλλον για τα παιδιά μας.