Make-A-Wish: Μέσα από την ευχή… και πάλι παιδί!

1000008920

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, συμμετείχε με μεγάλη χαρά και συγκίνηση στη φετινή δράση «Αστέρι της Ευχής» του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).

Οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στο κάλεσμα αγάπης και προσφοράς. Με μια συμβολική δωρεά των 2€, κάθε παιδί προμηθεύτηκε ένα χάρτινο Αστέρι της Ευχής, συμβάλλοντας στην εκπλήρωση της ευχής ενός παιδιού που νοσεί από σοβαρή ασθένεια. Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν διατέθηκαν στον οργανισμό για την ευχή της μικρής Γεωργίας, 13 ετών, που ευχήθηκε να αποκτήσει μία περιπατητούρα. Το σχολείο μας έλαβε το Πιστοποιητικό Υιοθεσίας Ευχής, καθώς και απόδειξη της δωρεάς.

Τα 144 «Αστεράκια της Ευχής» που παρελήφθησαν, μοιράστηκαν στους μαθητές που συμμετείχαν και στόλισαν με αυτά το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του σχολείου μας, δημιουργώντας μια ζεστή, συγκινητική γωνιά γεμάτη αγάπη, ελπίδα και παιδικά χαμόγελα.

Επιπλέον, οι μαθητές και οι οικογένειές τους συμμετείχαν με ιδιαίτερη ευαισθησία και στο πρόγραμμα κοινωνικής αλληλεγγύης του Δήμου Αιγιάλειας, προσφέροντας τρόφιμα μακράς διαρκείας και είδη ατομικής υγιεινής. Οι προσφορές συγκεντρώθηκαν από τους δασκάλους των τμημάτων και παραδόθηκαν την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024, προκειμένου να διανεμηθούν σε συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει και στη συμμετοχή του σχολείου μας στον δημιουργικό διαγωνισμό “Σχεδίασε το Αστέρι σου!”, στο πλαίσιο του προγράμματος «Αστέρι της Ευχής». Οι μαθητές μας, με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού Αισθητικής Αγωγής κ. Ιωάννας Καλή, αποτύπωσαν με ευαισθησία και φαντασία το δικό τους μήνυμα ελπίδας σχεδιάζοντας το Αστέρι τους αλλά και πολλαπλές άλλες καλλιτεχνικές δημιουργίες στο πνεύμα της αγάπης και της αλληλεγγύης. Για τη συμμετοχή τους, τους απονεμήθηκε Έπαινος Συμμετοχής από τη μεγάλη οικογένεια των «Αστερούληδων».

2024 12 17 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου Σχεδίασε το Αστέρι σου
Screenshot 20250705 163718

Οι δράσεις αυτές υπενθύμισαν σε όλους μας την αξία της προσφοράς, της ενσυναίσθησης και της ελπίδας. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για την ανταπόκριση και τη θερμή υποστήριξη. Χάρη σε εσάς, ο κόσμος έγινε λίγο πιο φωτεινός για παιδιά που το έχουν ανάγκη.

Μοιραζόμαστε χριστουγεννιάτικα γλυκά!

20241213 105818

Η μέρα που οι μαθητές μας ονειρεύονταν τόσο καιρό… έφτασε επιτέλους! |Υπό την καθοδήγηση του Διευθυντή του σχολείου κ. Βοβού Ανέστη, την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας, πραγματοποιήθηκε μια γιορτή γλυκιάς προσφοράς και αλληλεγγύης.

Με ενθουσιασμό και λαχτάρα, οι μαθητές έφεραν από το σπίτι τους αγαπημένα χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα και τα μοιράστηκαν με τους συμμαθητές τους. Η τάξη μετατράπηκε σε ένα μικρό ζαχαροπλαστείο, γεμάτο αρώματα, γεύσεις και παιδικά χαμόγελα.

Μέσα από αυτή τη μοναδική εμπειρία, καλλιεργήθηκαν με βιωματικό τρόπο αξίες όπως:

  • η προσφορά προς τον συνάνθρωπο,
  • η ευγένεια και ο σεβασμός,
  • η χαρά του να δίνεις και να μοιράζεσαι.

Ήταν μια ημέρα συνεργασίας, συντροφικότητας και κοινής απόλαυσης, που θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη όλων μας! Τα παιδιά γεύτηκαν, αντάλλαξαν ευχές και χάρηκαν απλά και ουσιαστικά, με έναν τρόπο που ταιριάζει απόλυτα με το κλίμα των Χριστουγέννων.

Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές μας, αλλά και ευχαριστούμε θερμά τις οικογένειες που στήριξαν με προθυμία και φροντίδα αυτή τη δράση!

Μπισκοτόσπιτο!

20241213 105849

Μια ξεχωριστή χριστουγεννιάτικη δράση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου στο Σχολείο μας, σκορπίζοντας χαμόγελα και… αρώματα ζάχαρης και κανέλας!

Ο Διευθυντής του Σχολείου μας ανέλαβε να φέρει όλα τα απαραίτητα υλικά και η εκπαιδευτικός κ. Μαχά συντόνισε και επέβλεψε με χαρά την κατασκευή ενός υπέροχου μπισκοτόσπιτου από τους μαθητές. Τα παιδιά, ενθουσιασμένα, συνεργάστηκαν για να συναρμολογήσουν και να διακοσμήσουν με πολύχρωμα γλυκά το λαχταριστό χριστουγεννιάτικο σπιτάκι, που στήθηκε σαν στολίδι μέσα στην τάξη.

Η δραστηριότητα αποτέλεσε μέρος του eTwinning που συμμετέχουμε εναρμονισμένο στο γιορτινό κλίμα των ημερών, προωθώντας τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και τη χαρά της ομαδικής προσπάθειας. Τα γέλια, οι ζωηρές κουβέντες και οι παιδικές φωνές συνόδευαν κάθε βήμα της κατασκευής, δημιουργώντας μια αξέχαστη χριστουγεννιάτικη εμπειρία.

Το μπισκοτόσπιτο δεν ήταν απλώς μια γλυκιά κατασκευή… ήταν ένα σύμβολο της ζεστασιάς και της συντροφικότητας που χαρακτηρίζουν τις ημέρες των Χριστουγέννων.

Καλές γιορτές με αγάπη, φαντασία και… λίγη ζάχαρη άχνη!

Εκκλησιασμός στον Άγιο Λεόντιο Αιγίου

20241213 091850 Αντιγραφή

Το πρωί της Παρασκευής 13 Δεκεμβρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς τους, συμμετείχαν σε εκκλησιασμό στον Ιερό Ναό Αγίου Λεοντίου Αιγίου, ενόψει της μεγάλης γιορτής των Χριστουγέννων.

Μέσα σε κλίμα κατάνυξης και ηρεμίας, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη Θεία Λειτουργία, να προσευχηθούν και να νιώσουν το αληθινό νόημα των εορτών. Ο εκκλησιασμός αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία πνευματικής προετοιμασίας αλλά και σχολικής ενότητας, καθώς όλη η σχολική κοινότητα βίωσε από κοινού αυτή την ιδιαίτερη στιγμή.

Μετά το πέρας της λειτουργίας, ο πατέρας Νικόλαος, με λόγο απλό και συγκινητικό, μίλησε στα παιδιά για τις αξίες της πίστης, της αγάπης και της προσφοράς. Προσέφερε, επίσης, σε όλους τους μαθητές ένα μικρό βιβλιαράκι με τον βίο του Αγίου Λεοντίου, ενισχύοντας έτσι τη γνωριμία των παιδιών με τον προστάτη της ενορίας και το παράδειγμά του.

Η επίσκεψή μας στον Ιερό Ναό αποτέλεσε υπενθύμιση της αγάπης, της ταπεινότητας και της ελπίδας, αξίες που συνοδεύουν τη γέννηση του Χριστού και που επιδιώκουμε να καλλιεργούμε καθημερινά στους μαθητές μας.

Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλους!

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Εκπαιδευτική Γιορτή & Δράσεις Ευαισθητοποίησης

20241203 085848

Την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024, στις 09:00 το πρωί, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων, όπου συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή γιορτή με επίκεντρο τη διαφορετικότητα, την αποδοχή και τον σεβασμό.

Η γιορτή οργανώθηκε από τα συστεγαζόμενα Νηπιαγωγεία σε συνεργασία με το Σχολείο μας και περιλάμβανε τραγούδια, θεατρικά σκετς, ζωγραφιές και έκθεση παιχνιδιών από ανακυκλώσιμα υλικά. Όλα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν ενεργά, μέσα από ποικίλες καλλιτεχνικές και βιωματικές δράσεις, που στόχο είχαν να ενισχύσουν την ενσυναίσθηση και την κατανόηση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία στην καθημερινότητά τους.

Στο πλαίσιο αυτό υλοποιήθηκε και η Δράση της Α΄ τάξης μας με υπεύθυνες τις κ. Ζησιμοπούλου και κ. Πολάτου, κατά την οποία όλοι οι μαθητές του Σχολείου μας σχημάτισαν το σύμβολο των Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ) απαντώντας σωστά σε σχετικές ερωτήσεις. Ήταν μια συμμετοχική και δυναμική δραστηριότητα που συνδύασε τη γνώση με τη συνεργασία, τον σεβασμό και το παιχνίδι.

Η εκδήλωση αυτή αποτέλεσε μια ουσιαστική εμπειρία ευαισθητοποίησης και μάθησης για τους μικρούς μας μαθητές, καθώς ανέδειξε τη σημασία της ισότητας, της ένταξης και της κοινωνικής συνοχής.

Συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές που συμμετείχαν με τόση προθυμία και ευαισθησία!

Το κυνήγι της χαμένης μπαταρίας

μπαταρία

Το Σχολείο μας συμμετέχει με ενθουσιασμό στον διαγωνισμό «Το κυνήγι της χαμένης μπαταρίας», που διοργανώνει η ΑΦΗΣ Α.Ε., ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με αποστολή την ασφαλή συλλογή και ανακύκλωση μπαταριών.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, αντικαταστάθηκε ο παλιός κάδος ανακύκλωσης με έναν καινούργιο ειδικό κάδο, ο οποίος έχει τοποθετηθεί στην είσοδο του Σχολείου, απέναντι από το κυλικείο.

Ο διαγωνισμός αυτός, εκτός από την οικολογική του αξία, ενθαρρύνει και την ενεργή συμμετοχή των σχολικών κοινοτήτων, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κερδίσουν χρήσιμα εκπαιδευτικά δώρα, όπως rubber floors, αρμόνια, προτζέκτορες με οθόνες, μικροσκόπια και άλλα.

Η ανακύκλωση μπαταριών είναι μια απλή αλλά καθοριστική πράξη για την προστασία του περιβάλλοντος. Οι εξαντλημένες μπαταρίες περιέχουν βαρέα μέταλλα που, αν δεν ανακυκλωθούν σωστά, μπορούν να ρυπάνουν το έδαφος και τα υπόγεια ύδατα. Με τη συμμετοχή μας στον διαγωνισμό, ευαισθητοποιούμε τους μαθητές μας και τις οικογένειές τους, καλλιεργώντας οικολογική συνείδηση και υπευθυνότητα.

Καλούμε όλους τους μαθητές, τους γονείς και το προσωπικό του σχολείου να συμβάλουν στη δράση αυτή. Μην ξεχάσετε να φέρνετε τις παλιές μπαταρίες στο Σχολείο! Κάθε μπαταρία μετράει, όχι μόνο για τη συμμετοχή μας στον διαγωνισμό, αλλά κυρίως για το μέλλον του πλανήτη μας!

Ας ξεκινήσει το κυνήγι της χαμένης μπαταρίας!
Ανακυκλώνουμε – Συμμετέχουμε – Κερδίζουμε!

Παιδικοί Ολυμπιακοί Αγώνες – 1ο Μέρος

20241128 102422

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου συμμετέχει φέτος στο πανελλήνιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Παιδικοί Ολυμπιακοί Αγώνες». Τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024 πραγματοποιήσαμε με επιτυχία το πρώτο μέρος του προγράμματος με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης.

Η οργάνωση και η εποπτεία των δραστηριοτήτων έγινε από τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, κ. Κακαβάνη Ευστράτιο και κ. Δήμου Δέσποινα, με την πολύτιμη βοήθεια και τη συνεργασία των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων.

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην καλλιέργεια της ευγενούς άμιλλας, του σεβασμού στους κανόνες και της αποδοχής της διαφορετικότητας, προωθώντας παράλληλα την ιδέα της διά βίου άσκησης για υγεία και ποιότητα ζωής. Μέσα από παιγνιώδεις και αγωνιστικές δραστηριότητες, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τις αξίες του «Ευ αγωνίζεσθαι», γνώρισαν την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων (αρχαίων και σύγχρονων), και δοκίμασαν τις δυνάμεις τους στα παρακάτω αγωνίσματα:

  • Τρέξιμο 60μ.
  • Τρέξιμο 800μ.
  • Άλμα εις μήκος άνευ φοράς
  • Ρίψη σφαίρας (2 κιλών)
  • Ρίψη ακόντιου (Vortex)

Κατά τη διάρκεια του 1ου Μέρους του προγράμματος (Α΄ Φάση), οι μαθητές συμμετείχαν σε τέσσερις (4) διδακτικές ώρες που περιλάμβαναν:

  1. Ευαισθητοποίηση και συζήτηση για το «Ευ αγωνίζεσθαι», την ηθική στα σπορ και τη σημασία της ευγενούς άμιλλας.
  2. Γνωριμία με την ιστορία και τα ιδανικά των Ολυμπιακών Αγώνων.
  3. Πρακτική εφαρμογή και αγώνες στα δρομικά αγωνίσματα και το άλμα άνευ φοράς.
  4. Αγώνες στα ριπτικά αγωνίσματα (σφαίρα και vortex).

Οι μαθητές και οι μαθήτριες που πρώτευσαν σε κάθε αγώνισμα θα εκπροσωπήσουν το σχολείο μας στη Β΄ Φάση των αγώνων, σε τοπικό επίπεδο, με στόχο την πρόκρισή τους στους τελικούς αγώνες που θα πραγματοποιηθούν στην Αρχαία Ολυμπία.

Η υλοποίηση των δραστηριοτήτων υποστηρίχθηκε με τον απαραίτητο εξοπλισμό που μας παραχώρησε ο Αθλητικός Σύλλογος “Αθηνόδωρος ο Αιγιεύς”, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία και τη στήριξή του. Η ανταπόκριση του Συλλόγου ήταν άμεση και συγκινητική, ενισχύοντας έμπρακτα την κοινή μας προσπάθεια για την ανάδειξη του αθλητικού ιδεώδους στην εκπαίδευση.

Το σχολείο μας συνεχίζει με ενθουσιασμό την πορεία του στο πρόγραμμα και αναμένουμε με ανυπομονησία τη δεύτερη φάση των αγώνων. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή, την προσπάθεια και το ήθος που επέδειξαν!

Εκπαίδευση Μαθητών στις Πρώτες Βοήθειες από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό

red

Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ´ Τάξης είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα εξαιρετικά χρήσιμο και εκπαιδευτικό πρόγραμμα Πρώτων Βοηθειών, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό.

Η εκπαίδευση έγινε από την έμπειρη εκπαιδεύτρια κ. Συρακά Μαρία, η οποία με άμεσο και κατανοητό τρόπο προσέγγισε τους μαθητές, δίνοντάς τους πολύτιμες γνώσεις που μπορούν να σώσουν ζωές.

Κατά τη διάρκεια της δράσης, οι μαθητές:

  • Έμαθαν βασικές αρχές αντιμετώπισης έκτακτων καταστάσεων (αιμορραγίες, λιποθυμία, εγκαύματα κ.ά.),
  • Ενημερώθηκαν για τη σημασία της άμεσης αντίδρασης και της ειδοποίησης βοήθειας,
  • Συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες και ασκήσεις προσομοίωσης,
  • Εξοικειώθηκαν με τη στάση ασφάλειας, τη σωστή τοποθέτηση τραυματία, και τη χρήση απλών υλικών πρώτης ανάγκης.

Η παρουσίαση ήταν προσαρμοσμένη στην ηλικία των παιδιών και ενθάρρυνε τη συμμετοχή τους, καλλιεργώντας την αίσθηση ευθύνης και προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.

Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στις πρωτοβουλίες του Σχολείου μας για την καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής, την ενίσχυση της πρόληψης και τη διαμόρφωση υπεύθυνων και ευαισθητοποιημένων πολιτών.

Ευχαριστούμε θερμά τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό και την κ. Συρακά Μαρία για την πολύτιμη προσφορά τους στους μαθητές μας!

Σταυρός όλοι μαζί

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Πάτρα – Θέατρο και Εκκλησία του Αγίου Ανδρέα

20241112 102356

Την Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια όμορφη και πλούσια σε εμπειρίες εκπαιδευτική εκδρομή στην πόλη της Πάτρας. Μαθητές και εκπαιδευτικοί αναχώρησαν στις 08:15 το πρωί με λεωφορεία, για να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση «Που να σκάσεις Κριστομπίτα, δεν θα πάρεις τη Ροζίτα», παραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.

Η παράσταση, βασισμένη στο έργο «Οι Φασουλήδες του Κατσιπόρα» του μεγάλου Ισπανού ποιητή και δραματουργού Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, ήταν μια διασκευή προσαρμοσμένη στο παιδικό κοινό, γεμάτη ζωντάνια, ευρηματικότητα, χιούμορ και διαχρονικά μηνύματα για την ελευθερία, την αξιοπρέπεια και τη δύναμη της ψυχής απέναντι στην αδικία. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν από την πλοκή, τα κοστούμια, τη μουσική και την εξαιρετική ερμηνεία των ηθοποιών.

Στο τέλος της παράστασης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους ηθοποιούς, να τους θέσουν ερωτήσεις και να εκφράσουν τον ενθουσιασμό και τα συναισθήματά τους. Ήταν μια υπέροχη στιγμή αλληλεπίδρασης που ενίσχυσε την εμπειρία τους από το θεατρικό γεγονός.

Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα, προστάτη της Πάτρας και πολιούχο της Πελοποννήσου. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στον εντυπωσιακό ναό, ενημερώθηκαν για τη ζωή και το έργο του Αγίου, ενώ είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τη βυζαντινή αρχιτεκτονική και τις αγιογραφίες του.

Η εκπαιδευτική αυτή έξοδος συνδύασε την πολιτιστική παιδεία με τη θρησκευτική και ιστορική γνώση, δίνοντας στους μαθητές τη δυνατότητα να διευρύνουν τους πνευματικούς τους ορίζοντες μέσα από βιωματική μάθηση.

Εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες για Μαθητές

20241030 110600

Την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα εξαιρετικά χρήσιμο και βιωματικό πρόγραμμα εκπαίδευσης στις Πρώτες Βοήθειες.

Η εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε από τον έμπειρο νοσηλευτή και μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Καρδιοαναπνευστικής Αναζωογόνησης (ΕΕΚΑΑ), κ. Δεληγάκη Απόστολο, ο οποίος με απλό, κατανοητό και προσαρμοσμένο στην ηλικία των παιδιών λόγο, κατάφερε να μεταδώσει σημαντικές γνώσεις και δεξιότητες ζωής.

Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις:

  • Για τις τάξεις Δ’, Ε’ και ΣΤ’, η εκπαίδευση διεξήχθη κατά τις δύο πρώτες διδακτικές ώρες.
  • Για τις τάξεις Α’, Β’ και Γ’, πραγματοποιήθηκε κατά την 3η και 4η διδακτική ώρα.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με βασικές τεχνικές παροχής πρώτων βοηθειών και ενημερώθηκαν για τον τρόπο αντίδρασης σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η χρήση εκπαιδευτικών κουκλών πρώτων βοηθειών, μέσω των οποίων οι μαθητές εξασκήθηκαν πρακτικά σε τεχνικές αναζωογόνησης και βασικής υποστήριξης ζωής.

Η δράση αυτή ενίσχυσε την αυτοπεποίθηση των παιδιών, καλλιέργησε το αίσθημα ευθύνης απέναντι στον συνάνθρωπο και τους έδωσε τα πρώτα πολύτιμα εφόδια για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

Θερμές ευχαριστίες στον κ. Δεληγάκη για την πολύτιμη συμβολή του και την εμπνευσμένη παρουσίασή του!