Συμμετοχή του Σχολείου μας στον 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ελληνικής Γλώσσας «Κλείταρχος και Βερενίκη»

6ος Αφίσα 2025

Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε ότι το Σχολείο μας συμμετείχε στον 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ελληνικής Γλώσσας “Κλείταρχος και Βερενίκη”, που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με την Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025.

Οι μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ και Στ΄ Τάξεων του Σχολείου μας που επέλεξαν να συμμετάσχουν στον “Κλείταρχο“, εργάστηκαν με ενθουσιασμό και υπευθυνότητα, προσεγγίζοντας με δημιουργικότητα τις δραστηριότητες του διαγωνισμού.

Ο Διαγωνισμός “Κλείταρχος” απευθύνεται σε μαθητές με μητρική ή πρώτη γλώσσα την ελληνική, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες όπως:

  • η κατανόηση κειμένου,
  • η χρήση λεξιλογίου και μορφοσυντακτικών δομών,
  • και η παραγωγή γραπτού λόγου, πάντα στο πλαίσιο της κειμενοκεντρικής προσέγγισης.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η καλλιέργεια της αγάπης για την ελληνική γλώσσα και η ενίσχυση της ενασχόλησης των μαθητών με τον γραπτό λόγο.

Συγχαίρουμε θερμά όλους τους μαθητές και μαθήτριες που συμμετείχαν για την προσπάθειά τους, καθώς και τους εκπαιδευτικούς που στήριξαν τη συμμετοχή αυτή. Η γλώσσα είναι δύναμη έκφρασης, σκέψης και δημιουργίας — και οι μικροί μας μαθητές το απέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο!

Συμμετοχή του Σχολείου μας στον 19ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» της Ε.Μ.Ε.

Μαθηματικά

Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε ότι το Σχολείο μας συμμετείχε στον 19ο Μαθητικό Διαγωνισμό “Παιχνίδι και Μαθηματικά”, που διοργανώνεται από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025, κατά τις δύο πρώτες διδακτικές ώρες (08:15 – 10:15), και έλαβαν μέρος μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξεων που επιθυμούσαν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε έξυπνα, ευρηματικά και ευχάριστα μαθηματικά προβλήματα.

Στόχος του διαγωνισμού ήταν να προσεγγίσουν οι μαθητές τα Μαθηματικά ως ένα δημιουργικό και διασκεδαστικό γνωστικό πεδίο. Μέσα από πρωτότυπα προβλήματα, ερωτήσεις και δραστηριότητες που συνδύαζαν το παιχνίδι με τη λογική σκέψη, τα παιδιά:

  • ανέπτυξαν τη μαθηματική και αναλυτική τους σκέψη,
  • συνεργάστηκαν και μοιράστηκαν ιδέες,
  • κατανόησαν τη σύνδεση των μαθηματικών με την καθημερινή ζωή,
  • ήρθαν σε επαφή με τον πλούτο και την ομορφιά του μαθηματικού λόγου.

Ο διαγωνισμός βασίζεται στο περιεχόμενο του περιοδικού «Ο Μικρός Ευκλείδης», του μοναδικού μαθηματικού περιοδικού για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, και εντάσσεται στη μακροχρόνια προσπάθεια της Ε.Μ.Ε. να φέρει τα Μαθηματικά πιο κοντά στους μικρούς μαθητές.

Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να απαντήσουν σε δέκα (10) ερωτήματα, εκ των οποίων τα πέντε πρώτα ήταν κλειστού τύπου, ενώ τα υπόλοιπα πέντε απαιτούσαν πλήρη ανάπτυξη και αιτιολόγηση της σκέψης τους.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν με ενθουσιασμό και διάθεση να εξερευνήσουν τον όμορφο κόσμο των Μαθηματικών! Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς των τάξεων κ. Ευγενία Σιώμου, κ. Μαχά Γεωργία και κ. Δορλή Παναγιώτη για την καθοδήγηση και την ενθάρρυνση των μαθητών στη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό.

Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Στ΄ Τάξης στο ΕΚΦΕ Αιγίου

ΕΚΦΕ Στ

Την Πέμπτη 3 Απριλίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ Τάξης του Σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) Αιγίου, συμμετέχοντας σε μία δράση γεμάτη πειραματισμό, παρατήρηση και… φυσική μαγεία!

Η επίσκεψη οργανώθηκε με πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών των τμημάτων κ. Σιώμου Ευγενίας και κ. Μαχά Γεωργίας, οι οποίες είχαν επικοινωνήσει με τους υπεύθυνους του ΕΚΦΕ, εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή των μαθητών σε δομημένες και βιωματικές εκπαιδευτικές δράσεις σχετικές με το αντικείμενο της Φυσικής.

Κατά την παραμονή τους στις εγκαταστάσεις του Κέντρου, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να:

– γνωρίσουν από κοντά επιστημονικά όργανα και εξοπλισμό,
– πραγματοποιήσουν πειράματα υπό την καθοδήγηση των υπεύθυνων του ΕΚΦΕ,
– συζητήσουν φαινόμενα της καθημερινής ζωής μέσα από τη ματιά της επιστήμης,
– εξοικειωθούν με τον πειραματικό τρόπο σκέψης και έρευνας.

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της επιστημονικής και βιωματικής μάθησης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη της παρατηρητικότητας, της αναλυτικής σκέψης και της καλλιέργειας της επιστημονικής περιέργειας των μαθητών.

Οι εντυπώσεις των παιδιών ήταν εξαιρετικά θετικές, ενώ η ενεργή συμμετοχή τους απέδειξε για ακόμη μία φορά πως η βιωματική επαφή με τη γνώση μπορεί να κάνει το μάθημα πραγματικά συναρπαστικό.

Θερμές ευχαριστίες στο προσωπικό του ΕΚΦΕ Αιγίου για τη ζεστή υποδοχή και την εξαιρετική προετοιμασία, καθώς και στις δασκάλες της Στ΄ Τάξης για την πρωτοβουλία!

Συμμετοχή του Σχολείου μας στην Α΄ Φάση του 4ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης “Alan Turing”

Alan

Την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025, μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξεων του Σχολείου μας συμμετείχαν στην Α΄ Φάση του 4ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης “Alan Turing”, που διοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.

Η συμμετοχή των παιδιών ήταν προαιρετική, με ομάδες των 2-3 μαθητών, οι οποίες εργάστηκαν συνεργατικά, προσπαθώντας να επιλύσουν πρωτότυπους γρίφους που απαιτούσαν λογική, στρατηγική σκέψη, υπομονή και ευρηματικότητα. Η διαγωνιστική διαδικασία υλοποιήθηκε εξ αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας Quizizz, με σύνδεση σε Webex για τις οδηγίες και τον συντονισμό. Η Δράση ήταν πρωτοβουλία του Εκπαιδευτικού Πληροφορικής του Σχολείου μας κ. Τσιάρα Κώνσταντίνου και του Διευθυντή κ. Βοβού Ανέστη.

Οι μαθητές μας κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν προβλήματα χωρίς απαίτηση συγκεκριμένης ύλης, και να βρουν λύσεις βασισμένες στην κριτική και υπολογιστική σκέψη, στη συνεργασία και στην καλή διαχείριση του χρόνου. Η εμπειρία ήταν ιδιαίτερα δημιουργική και διασκεδαστική, καλλιεργώντας δεξιότητες χρήσιμες τόσο στο σχολείο όσο και στη μετέπειτα ζωή τους. Αν θέλετε μπορείτε και εσείς να δοκιμάσετε τις δυνάμεις σας στις ερωτήσεις που φαίνονται στις εικόνες!

Η δράση αυτή αποτέλεσε μία ευκαιρία ανάπτυξης μαθηματικού και ψηφιακού εγγραμματισμού και τόνωσε την αυτοεκτίμηση και το ενδιαφέρον για τα Μαθηματικά και την Πληροφορική. Αναμένουμε με χαρά τα αποτελέσματα και ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή, το ήθος και την ομαδικότητά τους! Είμαστε περήφανοι για την προσπάθειά τους και τη διάθεση να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε μια απαιτητική αλλά και ξεχωριστή μαθητική πρόκληση.

Μαθαίνουμε, συνεργαζόμαστε, αναπτύσσουμε δεξιότητες!

20250402 103348 1
Έπαινος

«Αλμυρίκια αντί ομπρέλες»: Το Σχολείο μας σε δράση δενδροφύτευσης στις παραλίες Διγελιωτίκων και Νικολαιΐκων

20250330 113047

Με μεγάλη χαρά και αίσθημα ευθύνης, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου συμμετείχε την Κυριακή 30 Μαρτίου 2025 στη σημαντική περιβαλλοντική δράση δενδροφύτευσης που πραγματοποιήθηκε στις παραλίες Διγελιωτίκων και Νικολαιΐκων, σε συνεργασία με τον Περιβαλλοντικό Σύλλογο «το Βουλομένο» και τον Δήμο Αιγιαλείας.

Η δράση, με τίτλο «Αλμυρίκια αντί ομπρέλες», είχε στόχο την τοποθέτηση δενδρυλλίων αλμυρικιών και πλατάνων με σκοπό την ενίσχυση της φυσικής σκίασης και τη βιώσιμη ανάπλαση των παραλιακών χώρων, με τη χορηγία της Υπηρεσίας Πρασίνου του Δήμου.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό και με την ενεργή υποστήριξη γονέων και εκπαιδευτικών φύτεψαν δέντρα, παρατηρώντας το φυσικό περιβάλλον και μαθαίνοντας για τη σημασία της προστασίας των παραλιακών οικοσυστημάτων. Η εμπειρία συνδυάστηκε με βιωματική εκπαίδευση και ομαδική δράση, φέρνοντας τους μαθητές πιο κοντά στη φύση και ενισχύοντας τη σύνδεσή τους με τον τόπο τους.

Ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος μερίμνησε για όλα τα απαραίτητα: λεωφορείο για τη μετακίνηση, φτυαράκια, σνακ και αναψυκτικά για τα παιδιά, ενώ η δράση πραγματοποιήθηκε με συντονισμό, ασφάλεια και εξαιρετική οργάνωση.

Οι μαθητές:

  • Γνώρισαν την παραθαλάσσια χλωρίδα και τα οφέλη της για την αντιμετώπιση της διάβρωσης των ακτών.
  • Ενημερώθηκαν για τις περιβαλλοντικές απειλές που δέχεται η περιοχή.
  • Συνεργάστηκαν μεταξύ τους και με τους γονείς σε ένα κοινό έργο με νόημα.
  • Δημιούργησαν ισχυρούς δεσμούς με το περιβάλλον, φυτεύοντας δέντρα σε παραλίες που οι ίδιοι θα επισκέπτονται τα καλοκαίρια.

Στο θερμό ευχαριστήριο μήνυμα της Προέδρου του Συλλόγου «το Βουλομένο» κ. Μαρίας Αλεξανδροπούλου, τονίστηκε η ευγένεια, η συμμετοχικότητα και η ποιότητα των παιδιών και του σχολείου μας. Η δράση χαρακτηρίστηκε ως απόλυτα επιτυχημένη, ενώ εκφράστηκε η διάθεση για περαιτέρω συνεργασίες με εργαστήρια και δραστηριότητες που σχετίζονται με το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Ευχαριστούμε θερμά τον Περιβαλλοντικό Σύλλογο «το Βουλομένο», τον Δήμο Αιγιαλείας, τους εθελοντές γονείς, τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν και όλους όσους συνέβαλαν στη δράση αυτή. Η περιβαλλοντική συνείδηση καλλιεργείται μέσα από την πράξη, και τα παιδιά μας ήταν οι καλύτεροι πρεσβευτές αυτής της ιδέας!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Εορτασμός της 25ης Μαρτίου 2025

20250324 091314

Με περηφάνια και σεβασμό προς την ιστορία και τους ήρωες του Έθνους μας, το Σχολείο μας τίμησε την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου με σειρά εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 24 και την Τρίτη 25 Μαρτίου 2025.

Τη Δευτέρα 24/03/2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν στην Αίθουσα Εκδηλώσεων τη γιορτή που ετοίμασε με φροντίδα και μεράκι η Στ΄ Τάξη. Την επιμέλεια της διοργάνωσης ανέλαβαν οι δασκάλες των τμημάτων Στ1 και Στ2, κ. Μαχά Γεωργία και κ. Σιώμου Ευγενία. Τη μουσική διδασκαλία και τα τραγούδια προετοίμασε ο μουσικός του Σχολείου κ. Νικολάου Χρήστος, ενώ τη θεατρική επιμέλεια είχε η υπεύθυνη Θεατρικής Αγωγής κ. Στεφανάτου Ιωάννα. Η γιορτή περιλάμβανε θεατρικά δρώμενα, αφηγήσεις, ποιήματα και τραγούδια που ανέδειξαν το νόημα της επετείου και τη σημασία του αγώνα των προγόνων μας για ελευθερία και ανεξαρτησία.

Την ίδια ημέρα, στις 11:45, οι σημαιοφόροι των σχολείων της πόλης μας συμμετείχαν στην τελετή κατάθεσης στεφάνων στο Μνημείο Ηρώων στην Πλατεία Υψηλών Αλωνίων. Τη Σχολική μας Μονάδα εκπροσώπησαν ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες μας, με συνοδό τον κ. Τσιάρα Κωνσταντίνο.

Ανήμερα της Εθνικής Επετείου, Τρίτη 25 Μαρτίου, το Σχολείο μας συμμετείχε με λαμπρότητα στη δοξολογία που τελέστηκε στον Μητροπολιτικό Ναό «Φανερωμένη» Αιγίου, καθώς και στην καθιερωμένη μαθητική παρέλαση. Ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες μας παρέστησαν στην επιμνημόσυνη δέηση στο Ηρώο, ενώ στη συνέχεια όλοι οι συμμετέχοντες μαθητές και μαθήτριες συγκεντρώθηκαν στην οδό Ζωοδόχου Πηγής, απ’ όπου ξεκίνησε η μαθητική παρέλαση στις 12:00. Οι στολές των παιδιών εντυπωσίασαν: τα κορίτσια παρέλασαν με παραδοσιακές φορεσιές Μεσολογγίου και τα αγόρια με Ηπειρώτικες φορεσιές και μαύρο παντελόνι, χάρη στην κάλυψη του κόστους από τους γονείς τους.

Συνοδοί εκπαιδευτικοί για τις εκδηλώσεις ήταν οι κ. Τσιάρας Κωνσταντίνος (Ηρώο), κ. Μαχά Γεωργία (δοξολογία), κ. Δορλής Παναγιώτης (παρέλαση) και κ. Ατματζίδη Χριστίνα (παρέλαση).

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την εξαιρετική παρουσία τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς για τη στήριξή τους στην ομαλή και επιτυχημένη διεξαγωγή του εορτασμού.

Η Βιβλιοθήκη μας Γεμίζει με Νέα Βιβλία – Ευχαριστούμε τη LearnWorlds!

20250320 101610

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου ανακοινώνει την επιτυχή ολοκλήρωση μιας πολύτιμης συνεργασίας με την εταιρεία LearnWorlds, η οποία προχώρησε σε δωρεά παιδικών βιβλίων συνολικής αξίας 1.000€ για τον εμπλουτισμό της σχολικής μας βιβλιοθήκης!

Η πρωτοβουλία ξεκίνησε έπειτα από πρόταση γονέα – εργαζόμενου στην εταιρεία, και βρήκε άμεση ανταπόκριση από τη LearnWorlds, η οποία αγκάλιασε το Σχολείο μας και το έργο που επιτελείται καθημερινά στις τάξεις μας.

Οι εκπαιδευτικοί μας επέλεξαν προσεκτικά τίτλους λογοτεχνίας, γνώσεων, παραμυθιών και δημιουργικών δραστηριοτήτων από τον κατάλογο του βιβλιοπωλείου Πρωτοπορία. Τα βιβλία παραδόθηκαν πρόσφατα στο Σχολείο και ήδη βρήκαν τη θέση τους στα ράφια της Βιβλιοθήκης μας, περιμένοντας τους μικρούς μας αναγνώστες.

Την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025, είχαμε τη χαρά να υποδεχθούμε στο Σχολείο μας την κ. Κιάρα, εκπρόσωπο της εταιρείας LearnWorlds, η οποία επισκέφθηκε τον χώρο μας, γνώρισε τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε´ Τάξης, ξεφύλλισε μαζί τους κάποια από τα καινούρια βιβλία και φωτογραφήθηκε μαζί τους.

Η προσφορά αυτή δεν είναι απλώς μία δωρεά. Είναι μια έμπρακτη επένδυση στη γνώση, στη φαντασία και στην ελπίδα των παιδιών. Η αξία των βιβλίων είναι ανεκτίμητη και μας ανοίγει νέους ορίζοντες!

Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία LearnWorlds και τον κ. Μιχάλη Αποστολάκη για την άριστη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και τη γενναιοδωρία τους. Η στήριξη αυτή μάς ενθαρρύνει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε στους μαθητές μας την αγάπη για το βιβλίο, τη γνώση και τη δημιουργική σκέψη.

Ευχόμαστε καλές αναγνώσεις στα παιδιά μας!

Επίσκεψη της Ε’ και ΣΤ’ Τάξης στα Γενικά Αρχεία του Κράτους Τμήμα Αιγιαλείας

ΓΑΚ

Την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του Σχολείου μας πραγματοποίησαν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική επίσκεψη στα Γενικά Αρχεία του Κράτους – Τμήμα Αιγιαλείας.

Η επίσκεψη ξεκίνησε στις 09:00 το πρωί με αναχώρηση από το Σχολείο μας με λεωφορείο, ενώ η επιστροφή έγινε περίπου στις 11:00.

Κατά την παραμονή τους στα Γ.Α.Κ., τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους του Αρχείου από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικών προγραμμάτων, κ. Γεώργιο Γεωργόπουλο, ο οποίος είχε αποδεχθεί με χαρά την πρότασή μας και επιμελήθηκε ένα πλούσιο πρόγραμμα εκπαιδευτικών δράσεων.

Οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες με επίκεντρο τη συμβολή των κατοίκων της Αιγιαλείας στην Επανάσταση του 1821, γνωρίζοντας μέσα από αυθεντικά αρχειακά τεκμήρια και αφηγήσεις αγωνιστές και ιστορικές μορφές της περιοχής μας.

Η εμπειρία αυτή ενίσχυσε τη σύνδεση των παιδιών με την τοπική ιστορία και τη σημασία της διατήρησης της ιστορικής μνήμης, μέσα από τη μελέτη των τεκμηρίων και των αρχείων.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γεωργόπουλο και το προσωπικό των Γ.Α.Κ. Αιγιαλείας για τη φιλοξενία και την εξαιρετική οργάνωση της δράσης!

Εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα: Μουσική, Θέατρο και Πολιτισμός για τις τάξεις Γ΄-Στ΄

Point Blur Jun052025 105350

Την Παρασκευή 14 Μαρτίου, οι μαθητές των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα, γεμάτη μουσική, θέατρο και πολιτιστικές εμπειρίες.

Η Γ΄ τάξη παρακολούθησε την παιδική θεατρική παράσταση «ΠουπουλApp» στο Θέατρο Αργώ. Η παράσταση, γεμάτη χιούμορ και φαντασία, προσέφερε στους μικρούς μαθητές ένα ευχάριστο και δημιουργικό θέαμα, αναδεικνύοντας σημαντικές αξίες με τρόπο που μίλησε απευθείας στη δική τους γλώσσα.

Παράλληλα, οι μαθητές των Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη μουσική παράσταση «Τα μυστικά δωμάτια της Μουσικής» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Πρόκειται για μια διαδραστική, βιωματική εμπειρία που συνδυάζει την αφήγηση, τη θεατρική δράση και τη συμφωνική μουσική, μετατρέποντας τη σκηνή σε έναν μαγικό κόσμο γνώσης και φαντασίας. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, ανακαλύπτοντας τα «μυστικά» της μουσικής με τρόπο ευχάριστο και καθηλωτικό.

Η μέρα συνεχίστηκε με έναν περίπατο στον Λόφο της Ακρόπολης για τις Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεις, όπου οι μαθητές θαύμασαν από κοντά τον Παρθενώνα και τα υπόλοιπα μοναδικά μνημεία του αρχαιολογικού χώρου, βιώνοντας την ιστορία μέσα από την ίδια την παρουσία τους σε έναν από τους σημαντικότερους χώρους της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς.

Ταυτόχρονα η Γ΄ τάξη επισκέφθηκε το Μουσείο της Ακρόπολης, όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν στις εκθέσεις, γνώρισαν τα εκθέματα από κοντά και εμπλούτισαν τις γνώσεις τους μέσα από μια σύγχρονη και διαδραστική μουσειακή εμπειρία.

Η εκπαιδευτική αυτή εξόρμηση αποτέλεσε μια υπέροχη ευκαιρία για τους μαθητές μας να προσεγγίσουν την τέχνη, την ιστορία και τον πολιτισμό με βιωματικό και δημιουργικό τρόπο, ενισχύοντας την αισθητική τους καλλιέργεια και διευρύνοντας τους ορίζοντές τους.

Αντικατάσταση Κλειδαριών στις Αίθουσες του Σχολείου μας

locks

Αγαπητοί γονείς, μαθητές και μέλη της σχολικής μας κοινότητας,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο Σχολείο μας, την Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025, προχωρήσαμε στην αντικατάσταση όλων των κλειδαριών στις αίθουσες διδασκαλίας. Πλέον, όλες οι πόρτες των αιθουσών κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν με ένα ενιαίο κλειδί, το οποίο έχει δοθεί στους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό του σχολείου.

Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στην ενίσχυση της ασφάλειας των μαθητών και της σχολικής περιουσίας, καθώς και στην ομαλή λειτουργία του σχολείου. Κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό οι αίθουσες να παραμένουν κλειδωμένες όταν δεν χρησιμοποιούνται, ώστε να αποτρέπεται η άσκοπη ή ανεξέλεγκτη είσοδος και να μειώνονται οι πιθανοί κίνδυνοι ατυχημάτων ή απρόβλεπτων καταστάσεων.

Ζητούμε τη συνεργασία και την κατανόηση όλων, προκειμένου να διατηρήσουμε ένα ασφαλές και προστατευμένο περιβάλλον μάθησης για τα παιδιά μας.