Ο μαθητής μας Ζ.Α. προκρίθηκε στους Τελικούς των Ολυμπιακών Παιδικών Αγώνων!

IMG 20250311 124551

Με μεγάλη χαρά και περηφάνια, σας ανακοινώνουμε ότι το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου εκπροσωπήθηκε επάξια στη Β’ Φάση των Ολυμπιακών Παιδικών Αγώνων, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 11 Μαρτίου 2025.

Την προετοιμασία των μαθητών είχαν αναλάβει οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής κ. Δήμου Δέσποινα και κ. Κακαβάνης Ευστράτιος. ενώ την αποστολή του Σχολείου μας συνόδευσε η κ. Δήμου.

Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η εξαιρετική εμφάνιση του μαθητή Ζ.Α. της ΣΤ’ τάξης, ο οποίος στέφθηκε νικητής στο άλμα εις μήκος χωρίς φόρα, κατακτώντας την πρώτη θέση στο αγώνισμα! Συνεπώς ο Ζ.Α. προκρίθηκε στην τελική φάση των Αγώνων, η οποία θα διεξαχθεί στον ιστορικό και συμβολικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας!

Του ευχόμαστε καλή επιτυχία και είμαστε βέβαιοι ότι θα συνεχίσει να μας κάνει περήφανους με την προσπάθεια, το ήθος και την αγωνιστικότητά του!

Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλα τα παιδιά που αγωνίστηκαν με ήθος, ευγενή άμιλλα και σεβασμό, εκπροσωπώντας το Σχολείο μας με τον καλύτερο τρόπο!

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού – Δράσεις σε όλο το Σχολείο

20250326 114027

Την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2025, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου συμμετείχε ενεργά στον εορτασμό της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, με ποικίλες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν σε όλες τις τάξεις.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, συζήτησαν, προβληματίστηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν πάνω σε ζητήματα όπως η ενσυναίσθηση, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η ειρηνική επίλυση των συγκρούσεων και η σημασία της φιλίας και της συνεργασίας στο σχολικό περιβάλλον.

Ανάλογα με την ηλικία των παιδιών, πραγματοποιήθηκαν:

  • προβολές παιδαγωγικών παραμυθιών και βίντεο,
  • ομαδικές δραστηριότητες και θεατρικό παιχνίδι,
  • συμπλήρωση φύλλων εργασίας,
  • καλλιτεχνικές δημιουργίες με συνθήματα κατά του εκφοβισμού,
  • και κατασκευές αφισών και πανό με μηνύματα ενάντια στη βία.

Όλη η σχολική κοινότητα – μαθητές, εκπαιδευτικοί και διεύθυνση – έστειλε δυνατά και ξεκάθαρα το μήνυμα:
«Όχι στη βία – Ναι στη φιλία!»

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με ανάρτηση των δημιουργιών των παιδιών, υπενθυμίζοντας πως η πρόληψη ξεκινά από τη γνώση και την ευαισθητοποίηση. Το σχολείο είναι χώρος ασφάλειας, χαράς και αποδοχής για όλους. Μαζί, χτίζουμε μια σχολική κοινότητα χωρίς φόβο και σιωπή.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο Στ2 – Πρώτα βήματα στη 3D Σχεδίαση και Εκτύπωση

xrisa 1

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Στ2 του Σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κόσμο της 3D Σχεδίασης και Εκτύπωσης, με υπεύθυνο εκπαιδευτικό τον Διευθυντή του Σχολείου μας κ. Βοβό Ανέστη.

Οι μαθητές:

  • Εξοικειώθηκαν με βασικά εργαλεία τρισδιάστατης σχεδίασης μέσω ειδικών λογισμικών,
  • Δημιούργησαν τα πρώτα τους 3D έργα, όπως μικρά αντικείμενα (π.χ. μπρελόκ), σύμβολα και χρήσιμες κατασκευές,
  • Κατανόησαν πώς μετατρέπεται ένα ψηφιακό σχέδιο σε πραγματικό αντικείμενο μέσα από τη διαδικασία της εκτύπωσης.

Η χαρά κορυφώθηκε στις 24 Φεβρουαρίου 2025, όταν οι μαθητές παρέλαβαν τα εκτυπωμένα τρισδιάστατα έργα τους, που τους πρόσφερε ο κ. Βοβός, κάνοντας πράξη τη σύνδεση θεωρίας και πράξης.

Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε για τα παιδιά ένα πρώτο βήμα σε έναν τομέα που συνδέεται άμεσα με τις νέες τεχνολογίες, την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και τη λύση προβλημάτων — δεξιότητες απαραίτητες για το μέλλον! Συγχαρητήρια στους μαθητές για τη φαντασία και την επιμέλειά τους!

Τσικνοπέμπτη στο Σχολείο μας!

IMG 20250220 122230

Η χαρά, το κέφι και οι αποκριάτικες μελωδίες πλημμύρισαν το προαύλιο του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου, καθώς οι μαθητές και οι μαθήτριες γιόρτασαν με ενθουσιασμό την Τσικνοπέμπτη στις 20 Φεβρουαρίου, την πιο γευστική και χορευτική ημέρα της Αποκριάς!

Με πολύχρωμες στολές και μασκαρέματα, μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν σε παραδοσιακούς και μοντέρνους χορούς, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής κ. Δήμου Δέσποινας, ενώ δεν έλειψε και το αγαπημένο γαϊτανάκι, που σκόρπισε χαμόγελα και ρυθμό!

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, όπως πάντα ακούραστος και αφοσιωμένος, ανέλαβε τη γαστρονομική πλευρά της γιορτής! Στήθηκαν ψησταριές, ψήθηκαν και προσφέρθηκαν εδέσματα και χυμοί σε όλα τα παιδιά, γεμίζοντας το σχολείο με γιορτινές μυρωδιές και οικογενειακή ατμόσφαιρα.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλουμε στον πρώην Δάσκαλο αλλά πάντα ενεργό φίλο του Σχολείου μας, κ. Κουτσουμπή Διαμαντή, ο οποίος αποτύπωσε την ατμόσφαιρα της ημέρας με μοναδικές λήψεις drone από ψηλά, χαρίζοντάς μας υπέροχες εικόνες!

Ήταν μια αξέχαστη μέρα γλεντιού και χαράς, που ανέδειξε για ακόμη μία φορά το πνεύμα συλλογικότητας, δημιουργικότητας και προσφοράς που διαπνέει τη σχολική μας κοινότητα! Καλή Σαρακοστή σε όλους!

 «ΝΤΟΚΤΟΡ ΓΟΥΑΙ? ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ»- Εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΤΙΤΑΝ

20250214 094122

Οι μαθητές της Ε´ και Στ´ τάξης του σχολείου πραγματοποίησαν επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του ΤΙΤΑΝ τη 14η Φεβρουαρίου στο Δρέπανο Πατρών και ενημερώθηκαν για τη διαδικασία παραγωγής τσιμέντου. Επιπλέον οι μαθητές πραγματοποίησαν με τη βοήθεια ειδικών χημικών της επιχείρησης πειράματα σχετικά με το DNA.

Ενημερωτικές Παρεμβάσεις για την Ψυχοκοινωνική Υγεία των Μαθητών μας

20250212 111536

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου, στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας και με στόχο την ενίσχυση της ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης και την πρόληψη φαινομένων εξάρτησης και εκφοβισμού, συμμετείχε στις Παρεμβάσεις Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης του μαθητικού πληθυσμού σε θέματα Δημόσιας Υγείας, με την υποστήριξη του Κέντρου Υγείας Αιγίου.

Οι παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025 στο σχολείο μας, με τη συμμετοχή μαθητών/μαθητριών των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί του προγράμματος ήταν οι κ. Μαχά Γεωργία, κ. Δορλής Παναγιώτης και κ. Σιώμου Ευγενία.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε δύο πολύ σημαντικές θεματικές ενότητες, «Εθισμός και διαδίκτυο – Παρέμβαση» και «Εκφοβισμός στο φυσικό και διαδικτυακό περιβάλλον».

Τις παρεμβάσεις υλοποίησαν με επαγγελματισμό και παιδαγωγική ευαισθησία οι κ. Δήμητρα Ασπιώτη (νοσηλεύτρια) και κ. Καλλιόπη Φιλιοπούλου (μαία).

Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, οι μαθητές ενημερώθηκαν:

  • Για τους κινδύνους που εγκυμονεί η αλόγιστη χρήση του διαδικτύου.
  • Για τα σημάδια εθισμού και τρόπους αντιμετώπισης.
  • Για τις μορφές εκφοβισμού και τις στρατηγικές αποτροπής και ενδυνάμωσης.
  • Για τη σημασία της ενσυναίσθησης, της ψυχικής ανθεκτικότητας και της αναζήτησης βοήθειας όταν τη χρειάζονται.

Με διαδραστικό και φιλικό προς τα παιδιά τρόπο, ενισχύθηκε η κριτική τους σκέψη, η αυτογνωσία και η υπεύθυνη στάση τους απέναντι σε σύγχρονες προκλήσεις και κινδύνους.

Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Υγείας Αιγίου για την πολύτιμη συνεργασία και την επιστημονική ομάδα του Κέντρου Υγείας Αιγίου για την υποστήριξη και τη συμβολή της στην ενδυνάμωση των παιδιών μας με γνώσεις και δεξιότητες ζωής.

Συμμετοχή του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου στους Αγώνες Μπάσκετ Δημοτικών Σχολείων Αιγιάλειας

Ζωγραφιά Μπάσκετ

Με ιδιαίτερη χαρά το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου συμμετείχε στους φιλικούς αγώνες μπάσκετ μεταξύ Δημοτικών Σχολείων της Αιγιάλειας, που διοργανώθηκαν από την Αντιδημαρχία Παιδείας, τη Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2025, στο Κλειστό Γυμναστήριο Αιγίου.

Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τρεις μικτές ομάδες, αποτελούμενες συνολικά από 12 μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων, οι οποίοι έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, δείχνοντας ομαδικότητα, σεβασμό και αθλητικό πνεύμα.

Συνοδοί των ομάδων ήταν o κ. Ευστράτιος Κακαβάνης Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ο οποίος συμμετείχε και ως διαιτητής) και ο κ. Σωτήριος Κωνσταντακόπουλος Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας.

Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν χωρίς διαγωνιστικό χαρακτήρα και χωρίς τελικούς νικητές, με βασικό στόχο την προώθηση της συμμετοχής, της χαράς του παιχνιδιού και του ευ αγωνίζεσθαι. Παίχτηκαν πολλά παιχνίδια διάρκειας 10 λεπτών, σε παράλληλες μπασκέτες, με ενεργή συμμετοχή όλων των παιδιών.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης υπήρχε ιατρική κάλυψη, ενώ τηρήθηκαν όλοι οι απαραίτητοι κανόνες ασφαλείας.

Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή και την άψογη παρουσία τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς συνοδούς για την υποστήριξή τους!
Το σχολείο μας στηρίζει έμπρακτα τη σωματική άσκηση, τη συνεργασία και την ευγενή άμιλλα μέσα από τέτοιες αθλητικές δράσεις.

Μπάσκετ

Επιμορφωτική Συνάντηση: «Η αξία της καλής επικοινωνίας στη σχέση σχολείου και οικογένειας»

FB IMG 1739293802139

Την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2025, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία επιμορφωτική συνάντηση για γονείς και κηδεμόνες, με θέμα:
«Η αξία της καλής επικοινωνίας στη σχέση σχολείου και οικογένειας».

Η δράση αποτέλεσε καρπό συνεργασίας των Συλλόγων Διδασκόντων και των Διευθυντών του 2ου, 3ου, 5ου και 9ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου, και υλοποιήθηκε με την πολύτιμη υποστήριξη του Κέντρου Πρόληψης Αχαΐας «Καλλίπολις».

Ομιλήτρια της εκδήλωσης ήταν η κ. Γιάννα Ζορμπά, Κοινωνική Λειτουργός και Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης, η οποία μέσα από μια εμπνευσμένη και ουσιαστική παρουσίαση ανέδειξε:

  • Τις παγίδες στην ανθρώπινη επικοινωνία.
  • Τις βασικές αρχές καλής επικοινωνίας.
  • Πρακτικούς τρόπους για τη βελτίωση της σχέσης σχολείου και οικογένειας.
  • Την επίδραση αυτής της σχέσης στην ψυχική υγεία των παιδιών.

Η συνάντηση εξελίχθηκε σε ανοιχτό και εποικοδομητικό διάλογο, με ενεργή συμμετοχή γονέων και εκπαιδευτικών, αναδεικνύοντας την κοινή τους αγωνία και διάθεση να στηρίξουν ουσιαστικά τα παιδιά στη μαθητική και προσωπική τους πορεία.

Η επιτυχία της εκδήλωσης μάς ενθαρρύνει να συνεχίσουμε με παρόμοιες πρωτοβουλίες, ενισχύοντας τους δεσμούς εμπιστοσύνης και συνεργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς που συμμετείχαν και την κ. Ζορμπά για την άμεση ανταπόκρισή της και την επιστημονικά τεκμηριωμένη παρέμβασή της.

Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο 2025

SID2025

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο, που εορτάζεται κάθε χρόνο τον Φεβρουάριο, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε΄ και Στ΄ τάξεων του Σχολείου μας συμμετείχαν την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025 σε διαδικτυακή ενημέρωση, που πραγματοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι μαθητές ενημερώθηκαν υπεύθυνα και με κατανοητό τρόπο για τα βασικά θέματα της ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο, όπως:

🔹 Η πρόληψη και αντιμετώπιση των κινδύνων από τη χρήση των νέων τεχνολογιών.
🔹 Οι παγίδες στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
🔹 Το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού (cyberbullying).
🔹 Οι κίνδυνοι του διαδικτυακού σεξουαλικού εξαναγκασμού και εκβιασμού.
🔹 Ο εθισμός στα διαδικτυακά παιχνίδια και η σωστή χρήση του χρόνου μπροστά στην οθόνη.

Η δράση είχε ενημερωτικό και παιδαγωγικό χαρακτήρα, προσφέροντας στα παιδιά πολύτιμες γνώσεις και εργαλεία προστασίας, ώστε να κινούνται με επίγνωση, υπευθυνότητα και ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο.

Το Σχολείο μας δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην καλλιέργεια ψηφιακού γραμματισμού και ψηφιακής ασφάλειας και εντάσσει σταθερά ανάλογες δράσεις στον ετήσιο προγραμματισμό του.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές για τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον τους αλλά και στον Εκπαιδευτικό Πληροφορικής του σχολείου μας κ. Τσιάρα για την οργάνωση της δράσης!

Εκκλησιασμός για τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών

20250130 094312

Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025, ανήμερα της εορτής των Τριών Ιεραρχών, το Σχολείο μας τίμησε τη μνήμη των Προστατών της Παιδείας, συμμετέχοντας στον εκκλησιασμό που πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό Αγίου Λεοντίου Αιγίου.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς τους, αναχώρησαν πεζή από το σχολείο στις 8:20 π.μ. και επέστρεψαν λίγο μετά τις 10:00 π.μ., απολαμβάνοντας τη διαδρομή και το ήρεμο πρωινό κλίμα της πόλης μας.

Κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συλλογιστούν το πνευματικό και παιδαγωγικό έργο των Τριών Ιεραρχών –του Μεγάλου Βασιλείου, του Γρηγορίου του Θεολόγου και του Ιωάννη του Χρυσοστόμου–, που αποτελούν φωτεινά παραδείγματα αγάπης για τη γνώση, την αρετή και τον άνθρωπο. Πολύ όμορφη ήταν η στιγμή που όλοι μαζί προσευχηθήκαμε:

Η παρουσία μας στον εκκλησιασμό ενίσχυσε τον παιδαγωγικό και πνευματικό χαρακτήρα της ημέρας, υπενθυμίζοντας τη σημασία της σύνδεσης της σχολικής κοινότητας με τις αξίες της ελληνικής παράδοσης και της Ορθοδοξίας.