Συμμετοχή του Σχολείου μας στον 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ελληνικής Γλώσσας «Κλείταρχος και Βερενίκη»

6ος Αφίσα 2025

Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε ότι το Σχολείο μας συμμετείχε στον 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ελληνικής Γλώσσας “Κλείταρχος και Βερενίκη”, που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με την Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025.

Οι μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ και Στ΄ Τάξεων του Σχολείου μας που επέλεξαν να συμμετάσχουν στον “Κλείταρχο“, εργάστηκαν με ενθουσιασμό και υπευθυνότητα, προσεγγίζοντας με δημιουργικότητα τις δραστηριότητες του διαγωνισμού.

Ο Διαγωνισμός “Κλείταρχος” απευθύνεται σε μαθητές με μητρική ή πρώτη γλώσσα την ελληνική, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες όπως:

  • η κατανόηση κειμένου,
  • η χρήση λεξιλογίου και μορφοσυντακτικών δομών,
  • και η παραγωγή γραπτού λόγου, πάντα στο πλαίσιο της κειμενοκεντρικής προσέγγισης.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η καλλιέργεια της αγάπης για την ελληνική γλώσσα και η ενίσχυση της ενασχόλησης των μαθητών με τον γραπτό λόγο.

Συγχαίρουμε θερμά όλους τους μαθητές και μαθήτριες που συμμετείχαν για την προσπάθειά τους, καθώς και τους εκπαιδευτικούς που στήριξαν τη συμμετοχή αυτή. Η γλώσσα είναι δύναμη έκφρασης, σκέψης και δημιουργίας — και οι μικροί μας μαθητές το απέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο!

Επίσκεψη της Γ΄ Τάξης στο Τμήμα Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών

0 1

Με μεγάλο ενθουσιασμό οι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ Τάξης του Σχολείου μας συμμετείχαν στη δράση «Τα σχολεία πηγαίνουν Πανεπιστήμιο» τη Δευτέρα 7 Απριλίου, επισκεπτόμενοι το Τμήμα Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Ήταν η δεύτερη φορά που το Σχολείο μας συμμετείχε στην συγκεκριμένη δράση μετά την επίσκεψη των Α΄ και Β΄ Τάξεων την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά παρακολούθησαν δύο εξαιρετικά οργανωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα, σχεδιασμένα ειδικά για μαθητές Δημοτικού, που συνδύαζαν τη γνώση με τη βιωματική εμπειρία.


🪨 «Τα ορυκτά και τα πετρώματα “έχτισαν” τον πολιτισμό μας»

Η παρουσίαση, με εισηγήτρια την Επίκουρη Καθηγήτρια κ. Π. Λαμπροπούλου και την υποστήριξη φοιτητών, εισήγαγε τα παιδιά στον μαγικό κόσμο των ορυκτών και των πετρωμάτων. Οι μαθητές γνώρισαν:

  • Τη γεωλογική ιστορία του πλανήτη μας μέσω του Γεωχρονολογικού Πίνακα.
  • Τους τρόπους σχηματισμού ορυκτών και πετρωμάτων.
  • Τη δράση των ηφαιστείων και τη συμβολή των φυσικών πόρων στην πρόοδο του ανθρώπινου πολιτισμού.

Εντυπωσιακή ήταν η επίδειξη κρυστάλλων και πολύτιμων λίθων, καθώς και η χρήση μικροσκοπίων για την παρατήρηση του μικρόκοσμου των πετρωμάτων. Τα παιδιά παρακολούθησαν, επίσης, με μεγάλο ενδιαφέρον τον φθορισμό των κρυστάλλων υπό υπεριώδη ακτινοβολία και την ανίχνευση ακτινοβολίας από ραδιενεργά ορυκτά.


🌊 «Εξερευνώντας τις ελληνικές θάλασσες»

Η δεύτερη ενότητα, υπό την καθοδήγηση των Καθηγητών κ. Μαρία Γεραγά και κ. Γεώργιο Παπαθεοδώρου, τους μετέφερε στον βυθό των ελληνικών θαλασσών. Μέσα από βίντεο, διαδραστικές παρουσιάσεις και επίδειξη εξοπλισμού έμαθαν:

  • Πώς ερευνούμε τις θάλασσες και ποια όργανα χρησιμοποιούμε.
  • Τις μορφολογίες του πυθμένα των ελληνικών θαλασσών και τους υποθαλάσσιους κρατήρες του Πατραϊκού Κόλπου.
  • Τα αίτια των τσουνάμι στην Ελλάδα.
  • Τα προβλήματα της ρύπανσης και τη σημασία της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος,
  • Τον πολιτιστικό πλούτο των ελληνικών ναυαγίων.

Ξεχωριστή στιγμή ήταν η επίδειξη του βαθυσκάφους – υποβρύχιου κατευθυνόμενου οχήματος του Εργαστηρίου Θαλάσσιας Γεωλογίας και Φυσικής Ωκεανογραφίας, που εντυπωσίασε μικρούς και μεγάλους.


Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με επιτυχία και οι μαθητές επέστρεψαν γεμάτοι εικόνες, νέες γνώσεις και έμπνευση, ανακαλύπτοντας πτυχές της επιστήμης που ενισχύουν το ενδιαφέρον τους για το φυσικό και θαλάσσιο περιβάλλον.

Ευχαριστούμε θερμά το Τμήμα Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, τους καθηγητές και φοιτητές για τη ζεστή φιλοξενία και τη μοναδική εμπειρία που προσέφεραν στους μαθητές μας.

3ο Φεστιβάλ Αφήγησης Παραμυθιού

1745517988900
Στιγμιότυπο οθόνης 2025 04 26 121035

« Μια φορά κι έναν καιρό… »

Το σχολείο μας έλαβε μέρος στο 3ο Φεστιβάλ Αφήγησης Παραμυθιού που οργάνωσαν οι εκδόσεις «Ηδύφωνο» με την υποστήριξη της αντιδημαρχίας Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Αιγιαλείας  και του Συλλόγου  Εκπαιδευτικών Π.Ε Αιγιαλείας, το Σάββατο και την Κυριακή 5 και 6 Απριλίου 2025 στο αρχοντικό Παναγιωτόπουλου.

Στην εκδήλωση εκτέθηκαν έργα ζωγραφικής των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου μας, εμπνευσμένα από ήρωες αγαπημένων τους παραμυθιών. Την επιμέλεια είχε η εκπαιδευτικός Αισθητικής Αγωγής κυρία Καλή Ιωάννα.

 Επιπλέον, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Θεατρικής Αγωγής κυρίας Στεφανάτου Ιωάννας, οι μαθήτριες του Δ2 Μαρία Κρούσκα,  Θεώνη Βλαχοπούλου και Μαρία Κουνινιώτη έγραψαν, εικονογράφησαν και παρουσίασαν υπό μορφή θεατρικού αναλογίου, παραμύθια και ιστορίες. Συγκεκριμένα «Οι μαντηλούσες» της Μαρίας Κρούσκα και «Η Έλλη το κουνελάκι» των Θεώνη Βλαχοπούλου και Μαρίας Κουνιώτη συγκίνησαν με την τρυφερότητα, την αισιοδοξία και την ελπίδα για έναν καλύτερο κόσμο. Έναν κόσμο όπου όλοι έχουν μία θέση ξεχωριστή, μα ισότιμη.

Ευχαριστούμε όλους τους συντελεστές της εκδήλωσης για την υπέροχη αυτή εμπειρία !

Συμμετοχή του Σχολείου μας στον 19ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» της Ε.Μ.Ε.

Μαθηματικά

Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε ότι το Σχολείο μας συμμετείχε στον 19ο Μαθητικό Διαγωνισμό “Παιχνίδι και Μαθηματικά”, που διοργανώνεται από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025, κατά τις δύο πρώτες διδακτικές ώρες (08:15 – 10:15), και έλαβαν μέρος μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξεων που επιθυμούσαν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε έξυπνα, ευρηματικά και ευχάριστα μαθηματικά προβλήματα.

Στόχος του διαγωνισμού ήταν να προσεγγίσουν οι μαθητές τα Μαθηματικά ως ένα δημιουργικό και διασκεδαστικό γνωστικό πεδίο. Μέσα από πρωτότυπα προβλήματα, ερωτήσεις και δραστηριότητες που συνδύαζαν το παιχνίδι με τη λογική σκέψη, τα παιδιά:

  • ανέπτυξαν τη μαθηματική και αναλυτική τους σκέψη,
  • συνεργάστηκαν και μοιράστηκαν ιδέες,
  • κατανόησαν τη σύνδεση των μαθηματικών με την καθημερινή ζωή,
  • ήρθαν σε επαφή με τον πλούτο και την ομορφιά του μαθηματικού λόγου.

Ο διαγωνισμός βασίζεται στο περιεχόμενο του περιοδικού «Ο Μικρός Ευκλείδης», του μοναδικού μαθηματικού περιοδικού για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, και εντάσσεται στη μακροχρόνια προσπάθεια της Ε.Μ.Ε. να φέρει τα Μαθηματικά πιο κοντά στους μικρούς μαθητές.

Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να απαντήσουν σε δέκα (10) ερωτήματα, εκ των οποίων τα πέντε πρώτα ήταν κλειστού τύπου, ενώ τα υπόλοιπα πέντε απαιτούσαν πλήρη ανάπτυξη και αιτιολόγηση της σκέψης τους.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν με ενθουσιασμό και διάθεση να εξερευνήσουν τον όμορφο κόσμο των Μαθηματικών! Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς των τάξεων κ. Ευγενία Σιώμου, κ. Μαχά Γεωργία και κ. Δορλή Παναγιώτη για την καθοδήγηση και την ενθάρρυνση των μαθητών στη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό.

Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Στ΄ Τάξης στο ΕΚΦΕ Αιγίου

ΕΚΦΕ Στ

Την Πέμπτη 3 Απριλίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ Τάξης του Σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) Αιγίου, συμμετέχοντας σε μία δράση γεμάτη πειραματισμό, παρατήρηση και… φυσική μαγεία!

Η επίσκεψη οργανώθηκε με πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών των τμημάτων κ. Σιώμου Ευγενίας και κ. Μαχά Γεωργίας, οι οποίες είχαν επικοινωνήσει με τους υπεύθυνους του ΕΚΦΕ, εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή των μαθητών σε δομημένες και βιωματικές εκπαιδευτικές δράσεις σχετικές με το αντικείμενο της Φυσικής.

Κατά την παραμονή τους στις εγκαταστάσεις του Κέντρου, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να:

– γνωρίσουν από κοντά επιστημονικά όργανα και εξοπλισμό,
– πραγματοποιήσουν πειράματα υπό την καθοδήγηση των υπεύθυνων του ΕΚΦΕ,
– συζητήσουν φαινόμενα της καθημερινής ζωής μέσα από τη ματιά της επιστήμης,
– εξοικειωθούν με τον πειραματικό τρόπο σκέψης και έρευνας.

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της επιστημονικής και βιωματικής μάθησης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη της παρατηρητικότητας, της αναλυτικής σκέψης και της καλλιέργειας της επιστημονικής περιέργειας των μαθητών.

Οι εντυπώσεις των παιδιών ήταν εξαιρετικά θετικές, ενώ η ενεργή συμμετοχή τους απέδειξε για ακόμη μία φορά πως η βιωματική επαφή με τη γνώση μπορεί να κάνει το μάθημα πραγματικά συναρπαστικό.

Θερμές ευχαριστίες στο προσωπικό του ΕΚΦΕ Αιγίου για τη ζεστή υποδοχή και την εξαιρετική προετοιμασία, καθώς και στις δασκάλες της Στ΄ Τάξης για την πρωτοβουλία!

Συμμετοχή του Σχολείου μας στην Α΄ Φάση του 4ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης “Alan Turing”

Alan

Την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025, μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξεων του Σχολείου μας συμμετείχαν στην Α΄ Φάση του 4ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης “Alan Turing”, που διοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.

Η συμμετοχή των παιδιών ήταν προαιρετική, με ομάδες των 2-3 μαθητών, οι οποίες εργάστηκαν συνεργατικά, προσπαθώντας να επιλύσουν πρωτότυπους γρίφους που απαιτούσαν λογική, στρατηγική σκέψη, υπομονή και ευρηματικότητα. Η διαγωνιστική διαδικασία υλοποιήθηκε εξ αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας Quizizz, με σύνδεση σε Webex για τις οδηγίες και τον συντονισμό. Η Δράση ήταν πρωτοβουλία του Εκπαιδευτικού Πληροφορικής του Σχολείου μας κ. Τσιάρα Κώνσταντίνου και του Διευθυντή κ. Βοβού Ανέστη.

Οι μαθητές μας κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν προβλήματα χωρίς απαίτηση συγκεκριμένης ύλης, και να βρουν λύσεις βασισμένες στην κριτική και υπολογιστική σκέψη, στη συνεργασία και στην καλή διαχείριση του χρόνου. Η εμπειρία ήταν ιδιαίτερα δημιουργική και διασκεδαστική, καλλιεργώντας δεξιότητες χρήσιμες τόσο στο σχολείο όσο και στη μετέπειτα ζωή τους. Αν θέλετε μπορείτε και εσείς να δοκιμάσετε τις δυνάμεις σας στις ερωτήσεις που φαίνονται στις εικόνες!

Η δράση αυτή αποτέλεσε μία ευκαιρία ανάπτυξης μαθηματικού και ψηφιακού εγγραμματισμού και τόνωσε την αυτοεκτίμηση και το ενδιαφέρον για τα Μαθηματικά και την Πληροφορική. Αναμένουμε με χαρά τα αποτελέσματα και ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή, το ήθος και την ομαδικότητά τους! Είμαστε περήφανοι για την προσπάθειά τους και τη διάθεση να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε μια απαιτητική αλλά και ξεχωριστή μαθητική πρόκληση.

Μαθαίνουμε, συνεργαζόμαστε, αναπτύσσουμε δεξιότητες!

20250402 103348 1
Έπαινος

Πρωταπριλιά στην τάξη των γαλλικών

thumbnail

Την 1η Απριλίου στη Γαλλία συνηθίζουν να λένε ψέματα, να κρεμούν στις πλάτες των περαστικών μικρά χάρτινα ψάρια και να φωνάζουν Πρωταπριλιάτικο ψάρι! (Poisson d’ avril!), μόλις οι περαστικοί το αντιληφθούν.

Οι μαθητές της Ε´ τάξης ζωγράφισαν ψάρια και τα κρέμασαν στις πλάτες των συμμαθητών τους!

Από πού προήλθε αυτό το έθιμο;

Μια εκδοχή για το ψάρι είναι η εξής: Οι Γάλλοι ονόμαζαν το πρωταπριλιάτικο ψέμα “ψάρι του Απρίλη” και η εξήγηση είναι ότι οι Κέλτες λόγω του χειμώνα άρχιζαν το ψάρεμα 1η Απριλίου. Όμως συχνά η φτωχή ψαριά διέψευδε τις ικανότητές τους και οι ψαράδες γύριζαν στα σπίτια τους με άδεια χέρια αλλά με τη φαντασία να οργιάζει και να διηγούνται πολλά ψεύτικα συμβάντα για τις ημέρες που ψάρευαν.

«Αλμυρίκια αντί ομπρέλες»: Το Σχολείο μας σε δράση δενδροφύτευσης στις παραλίες Διγελιωτίκων και Νικολαιΐκων

20250330 113047

Με μεγάλη χαρά και αίσθημα ευθύνης, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου συμμετείχε την Κυριακή 30 Μαρτίου 2025 στη σημαντική περιβαλλοντική δράση δενδροφύτευσης που πραγματοποιήθηκε στις παραλίες Διγελιωτίκων και Νικολαιΐκων, σε συνεργασία με τον Περιβαλλοντικό Σύλλογο «το Βουλομένο» και τον Δήμο Αιγιαλείας.

Η δράση, με τίτλο «Αλμυρίκια αντί ομπρέλες», είχε στόχο την τοποθέτηση δενδρυλλίων αλμυρικιών και πλατάνων με σκοπό την ενίσχυση της φυσικής σκίασης και τη βιώσιμη ανάπλαση των παραλιακών χώρων, με τη χορηγία της Υπηρεσίας Πρασίνου του Δήμου.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό και με την ενεργή υποστήριξη γονέων και εκπαιδευτικών φύτεψαν δέντρα, παρατηρώντας το φυσικό περιβάλλον και μαθαίνοντας για τη σημασία της προστασίας των παραλιακών οικοσυστημάτων. Η εμπειρία συνδυάστηκε με βιωματική εκπαίδευση και ομαδική δράση, φέρνοντας τους μαθητές πιο κοντά στη φύση και ενισχύοντας τη σύνδεσή τους με τον τόπο τους.

Ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος μερίμνησε για όλα τα απαραίτητα: λεωφορείο για τη μετακίνηση, φτυαράκια, σνακ και αναψυκτικά για τα παιδιά, ενώ η δράση πραγματοποιήθηκε με συντονισμό, ασφάλεια και εξαιρετική οργάνωση.

Οι μαθητές:

  • Γνώρισαν την παραθαλάσσια χλωρίδα και τα οφέλη της για την αντιμετώπιση της διάβρωσης των ακτών.
  • Ενημερώθηκαν για τις περιβαλλοντικές απειλές που δέχεται η περιοχή.
  • Συνεργάστηκαν μεταξύ τους και με τους γονείς σε ένα κοινό έργο με νόημα.
  • Δημιούργησαν ισχυρούς δεσμούς με το περιβάλλον, φυτεύοντας δέντρα σε παραλίες που οι ίδιοι θα επισκέπτονται τα καλοκαίρια.

Στο θερμό ευχαριστήριο μήνυμα της Προέδρου του Συλλόγου «το Βουλομένο» κ. Μαρίας Αλεξανδροπούλου, τονίστηκε η ευγένεια, η συμμετοχικότητα και η ποιότητα των παιδιών και του σχολείου μας. Η δράση χαρακτηρίστηκε ως απόλυτα επιτυχημένη, ενώ εκφράστηκε η διάθεση για περαιτέρω συνεργασίες με εργαστήρια και δραστηριότητες που σχετίζονται με το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Ευχαριστούμε θερμά τον Περιβαλλοντικό Σύλλογο «το Βουλομένο», τον Δήμο Αιγιαλείας, τους εθελοντές γονείς, τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν και όλους όσους συνέβαλαν στη δράση αυτή. Η περιβαλλοντική συνείδηση καλλιεργείται μέσα από την πράξη, και τα παιδιά μας ήταν οι καλύτεροι πρεσβευτές αυτής της ιδέας!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Α΄ και Β΄ Τάξης στο Τμήμα Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών

0

Μια αξέχαστη εμπειρία γνώσης και εξερεύνησης είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και Β΄ Τάξης του Σχολείου μας, κατά την εκπαιδευτική τους επίσκεψη στο Τμήμα Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025, στο πλαίσιο του προγράμματος «Τα σχολεία πηγαίνουν Πανεπιστήμιο».

Οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε δύο ξεχωριστά εκπαιδευτικά προγράμματα που εντυπωσίασαν και ενθουσίασαν όλους:


🦕 Περπατώντας με τους Δεινόσαυρους

Με την καθοδήγηση του Καθηγητή κ. Γεωργίου Ηλιόπουλου και της ομάδας φοιτητών του Δ’ έτους, οι μαθητές εισήχθησαν με τρόπο διαδραστικό και κατανοητό στον συναρπαστικό κόσμο της Παλαιοντολογίας και των Δεινοσαύρων. Μέσα από απολιθώματα, πατημασιές και παρουσιάσεις απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:

  • Ποιος ήταν ο πρώτος και ο μεγαλύτερος δεινόσαυρος;
  • Γιατί εξαφανίστηκαν;
  • Ζουν ακόμα «δεινόσαυροι» γύρω μας;

Η βιωματική παρουσίαση ενθουσίασε τα παιδιά, τα οποία παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον την εξελικτική πορεία της ζωής πάνω στη Γη.


🌊 Εξερευνώντας τις Ελληνικές Θάλασσες

Υπό την επιμέλεια των Καθηγητών κ. Γεραγά Μαρίας και κ. Παπαθεοδώρου Γεωργίου και με τη συμμετοχή φοιτητών, οι μαθητές γνώρισαν τις ανεξερεύνητες ομορφιές και προκλήσεις του βυθού των ελληνικών θαλασσών.

Μέσα από βίντεο, παρουσιάσεις και συζήτηση γνώρισαν:

  • Τρόπους εξερεύνησης του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
  • Τους υποθαλάσσιους κρατήρες του Πατραϊκού Κόλπου.
  • Την πολιτιστική μας κληρονομιά μέσω ναυαγίων.
  • Τον κίνδυνο της ρύπανσης των θαλασσών.
  • Τις αιτίες και τα φαινόμενα των τσουνάμι στην Ελλάδα.

Αποκορύφωμα ήταν η επίδειξη του υποβρύχιου κατευθυνόμενου οχήματος (βαθυσκάφους), που εντυπωσίασε μικρούς και μεγάλους!


Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά να γνωρίσουν τη Γεωλογία και τη Θαλάσσια Έρευνα μέσα από τη ματιά της επιστήμης, να ανακαλύψουν την ιστορία της ζωής στον πλανήτη μας και να καλλιεργήσουν περιβαλλοντική και επιστημονική συνείδηση από μικρή ηλικία.

Οι μαθητές επέστρεψαν γεμάτοι γνώσεις, εικόνες και ενθουσιασμό, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά πως η βιωματική μάθηση είναι ο πιο αποτελεσματικός και δημιουργικός τρόπος για να αναπτυχθεί η αγάπη για τη γνώση.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο προσωπικό και στους φοιτητές του Τμήματος Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών για τη ζεστή υποδοχή και την άρτια οργάνωση των προγραμμάτων!

Εορτασμός της 25ης Μαρτίου 2025

20250324 091314

Με περηφάνια και σεβασμό προς την ιστορία και τους ήρωες του Έθνους μας, το Σχολείο μας τίμησε την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου με σειρά εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 24 και την Τρίτη 25 Μαρτίου 2025.

Τη Δευτέρα 24/03/2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν στην Αίθουσα Εκδηλώσεων τη γιορτή που ετοίμασε με φροντίδα και μεράκι η Στ΄ Τάξη. Την επιμέλεια της διοργάνωσης ανέλαβαν οι δασκάλες των τμημάτων Στ1 και Στ2, κ. Μαχά Γεωργία και κ. Σιώμου Ευγενία. Τη μουσική διδασκαλία και τα τραγούδια προετοίμασε ο μουσικός του Σχολείου κ. Νικολάου Χρήστος, ενώ τη θεατρική επιμέλεια είχε η υπεύθυνη Θεατρικής Αγωγής κ. Στεφανάτου Ιωάννα. Η γιορτή περιλάμβανε θεατρικά δρώμενα, αφηγήσεις, ποιήματα και τραγούδια που ανέδειξαν το νόημα της επετείου και τη σημασία του αγώνα των προγόνων μας για ελευθερία και ανεξαρτησία.

Την ίδια ημέρα, στις 11:45, οι σημαιοφόροι των σχολείων της πόλης μας συμμετείχαν στην τελετή κατάθεσης στεφάνων στο Μνημείο Ηρώων στην Πλατεία Υψηλών Αλωνίων. Τη Σχολική μας Μονάδα εκπροσώπησαν ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες μας, με συνοδό τον κ. Τσιάρα Κωνσταντίνο.

Ανήμερα της Εθνικής Επετείου, Τρίτη 25 Μαρτίου, το Σχολείο μας συμμετείχε με λαμπρότητα στη δοξολογία που τελέστηκε στον Μητροπολιτικό Ναό «Φανερωμένη» Αιγίου, καθώς και στην καθιερωμένη μαθητική παρέλαση. Ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες μας παρέστησαν στην επιμνημόσυνη δέηση στο Ηρώο, ενώ στη συνέχεια όλοι οι συμμετέχοντες μαθητές και μαθήτριες συγκεντρώθηκαν στην οδό Ζωοδόχου Πηγής, απ’ όπου ξεκίνησε η μαθητική παρέλαση στις 12:00. Οι στολές των παιδιών εντυπωσίασαν: τα κορίτσια παρέλασαν με παραδοσιακές φορεσιές Μεσολογγίου και τα αγόρια με Ηπειρώτικες φορεσιές και μαύρο παντελόνι, χάρη στην κάλυψη του κόστους από τους γονείς τους.

Συνοδοί εκπαιδευτικοί για τις εκδηλώσεις ήταν οι κ. Τσιάρας Κωνσταντίνος (Ηρώο), κ. Μαχά Γεωργία (δοξολογία), κ. Δορλής Παναγιώτης (παρέλαση) και κ. Ατματζίδη Χριστίνα (παρέλαση).

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την εξαιρετική παρουσία τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς για τη στήριξή τους στην ομαλή και επιτυχημένη διεξαγωγή του εορτασμού.