Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου

header logo

Στο πλαίσιο της προσπάθειας για την ενίσχυση της ψηφιακής παιδείας και της ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου, οι μαθητές της Δ’ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου συμμετείχαν την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024 σε ένα ωριαίο διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «ασφαλή χρήση του διαδικτύου για μαθητές Δημοτικού». Το σεμινάριο υλοποιήθηκε από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου (saferinternet4kids) κατόπιν πρωτοβουλίας του Εκπαιδευτικού Πληροφορικής του Σχολείου μας κ. Τσιάρα Κωνσταντίνου.
Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως και κάλυψε κρίσιμες θεματικές ενότητες, όπως η προστασία των προσωπικών δεδομένων, ο διαδικτυακός εκφοβισμός, η ψηφιακή πολιτειότητα και ο εθισμός στα βιντεοπαιχνίδια.

Οι μαθητές παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον, ενώ είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν απορίες και σκέψεις, δημιουργώντας έναν ουσιαστικό διάλογο με τους ομιλητές.
Η παιδαγωγική αξία της ενημέρωσης ήταν σημαντική, καθώς τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν σε
θέματα που αφορούν την καθημερινή τους ζωή στο ψηφιακό περιβάλλον, ανέπτυξαν κριτική σκέψη και απέκτησαν πρακτικές γνώσεις για την υπεύθυνη και ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Τέτοιες δράσεις ενισχύουν τη συνεργασία σχολείου και εξειδικευμένων φορέων, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών.

Εκκλησιασμός στον Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης

20241008 084025

Την Τρίτη 8 Οκτωμβρίου το πρωί οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β´ Τάξης συμμετείχαν σε Εκκλησιασμό στον Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης, στο κέντρο της πόλης του Αιγίου. Με σεβασμό και κατάνυξη παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία και κοινώνησαν των Αχράντων Μυστηρίων, βιώνοντας μία ξεχωριστή πνευματική εμπειρία.

Μετά τον Εκκλησιασμό, οι ιερείς του ναού μάς επιφύλασσαν μία θερμή υποδοχή και πρόσφεραν σε όλους ένα πλούσιο και ευγενικά προσφερθέν πρωινό, δείχνοντας έμπρακτα την αγάπη και τη φροντίδα τους προς τα παιδιά. Η φιλοξενία τους ήταν συγκινητική.

Η μετάβαση από και προς το σχολείο πραγματοποιήθηκε με τα πόδια, μέσα από μια όμορφη διαδρομή στους δρόμους της πόλης μας. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη βόλτα, να παρατηρήσουν σημεία του τόπου μας και να συνομιλήσουν με τους συμμαθητές τους σε ένα διαφορετικό, πιο χαλαρό πλαίσιο.

Ήταν μια μέρα γεμάτη πνευματικότητα, ζεστασιά και σχολικές αναμνήσεις, που σίγουρα θα μείνει χαραγμένη στις καρδιές όλων!

Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

20240930 101122

Τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024, το σχολείο μας γιόρτασε την Ημέρα Αθλητισμού με μια ξεχωριστή εκδήλωση στο στάδιο Αβύθου. Μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε αθλητικές δραστηριότητες και αναβίωσαν παραδοσιακά παιχνίδια που οργάνωσαν οι Εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής κ. Δήμου Δέσποινα και κ. Κακαβάνης Ευστράτιος. Έτσι είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε παιχνίδια όπως το “Βασιλιά Βασιλιά με τα 12 σπαθιά”, “Μήλα”, “Κεραμιδάκια”, “Αυγοδρομίες” κ.α. Μέσα από το παιχνίδι και τη συνεργασία, όλοι απόλαυσαν μια μέρα γεμάτη κίνηση, χαμόγελα και ομαδικό πνεύμα. Η αξία του αθλητισμού και της παράδοσης ζωντάνεψε μέσα από διασκεδαστικές και εκπαιδευτικές εμπειρίες, κάνοντας τη μέρα αυτή αξέχαστη!

Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών

20240930 075712


Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών που εορτάζεται στις 26 Σεπτεμβρίου οι μαθητές και μαθήτριες της Ε’ και ΣΤ’ τάξης υπό την καθοδήγηση της Εκπαιδευτικού Αγγλικών κ. Σπυρούλια Μαριάννας δημιούργησαν την εργασία “το Δέντρο της Ευρώπης”, τα φύλλα του οποίου αποτελούν οι σημαίες των κρατών της Ευρώπης. Έτσι, με οδηγό πάντα το ” Learning in a fun way” (Μαθαίνω διασκεδάζοντας), τα παιδιά γνώρισαν τις σημαίες διαφορετικών ευρωπαϊκών κρατών ενώ με τη φράση ” Καλημέρα φίλοι!” , γραμμένη σε διαφορετικές γλώσσες, εξοικειώθηκαν με την πιο ανθρώπινη φράση – ένδειξη φιλίας, σεβασμού και αλληλεγγύης μεταξύ ανθρώπων διαφορετικών χωρών.

Παγκόσμιας ημέρας ειρήνης

20240920 074722

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας ειρήνης στις 21 Σεπτεμβρίου και με αφορμή τα γεγονότα που διαδραματίζονται σε παγκόσμιο επίπεδο, οι μαθητές και ο εκπαιδευτικός κ. Παναγιώτης Δορλής της Ε΄ τάξης δημιούργησαν μία αφίσα έχοντας ως σύνθημα το “Ειρήνη και ΟΧΙ πόλεμοι”. Στόχος τους να ενημερώσουν τους γονείς και τους συμμαθητές τους για τη σημασία και ανάγκη της ειρήνης στις μέρες μας.
Απολαύστε το αποτέλεσμα της δουλείας τους!