Η ηγεμονία της Θήβας

IMG 20260323 105849

Τη Δευτέρα 23 Μαρτίου, οι μαθητές του Δ΄1, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κ. Βασιλικής Ράικου και κ. Παναγιώτη Σπανού, ασχολήθηκαν με το μάθημα της Ιστορίας που αφορούσε την Ηγεμονία της Θήβας. Μέσα από τη μελέτη και τη διερεύνηση των ιστορικών πηγών, αναζήτησαν τα αίτια της παρακμής των παραδοσιακών δυνάμεων της εποχής, όπως η Αθήνα και η Σπάρτη, καθώς και τους παράγοντες που συνέβαλαν στην άνοδο της Θήβας ως κυρίαρχης δύναμης στον ελλαδικό χώρο.

Στη συνέχεια, μελέτησαν σημαντικά ιστορικά γεγονότα, όπως το Συνέδριο της Σπάρτης, τις διαφωνίες και τις αντιπαραθέσεις μεταξύ των ελληνικών πόλεων-κρατών, καθώς και τις καθοριστικές μάχες των Λεύκτρων και της Μαντίνειας. Παράλληλα, γνώρισαν σπουδαίες προσωπικότητες της εποχής, όπως τον Επαμεινώνδα και τον Πελοπίδα, οι οποίοι διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στις εξελίξεις της περιόδου.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η διαθεματική σύνδεση με τον Ιερό Λόχο, καθώς έγινε αναφορά τόσο στον θηβαϊκό Ιερό Λόχο της αρχαιότητας όσο και στον Ιερό Λόχο που συγκρότησε ο Αλέξανδρος Υψηλάντης το 1821 στη Μολδοβλαχία. Μέσα από αυτή τη σύνδεση αναδείχθηκαν διαχρονικές αξίες, όπως η γενναιότητα, η αυτοθυσία και η φιλοπατρία.

Το μάθημα πραγματοποιήθηκε με βιωματικό και πολυτροπικό τρόπο, αξιοποιώντας το σχολικό βιβλίο, το τετράδιο εργασιών, βοηθητικό σχεδιάγραμμα και εκπαιδευτικά βίντεο. Η εκπαιδευτική διαδικασία ολοκληρώθηκε με μια δημιουργική κατασκευή από χαρτόνι, εμπνευσμένη από τη Λοξή Φάλαγγα, την οποία κατασκεύασαν οι μαθητές. Με τον τρόπο αυτό συνδυάστηκαν η γνώση, η δημιουργικότητα και η ψυχαγωγία, ενισχύοντας το ενδιαφέρον των παιδιών για την Ιστορία και τα πολύτιμα διδάγματά της.

Γνωρίζοντας καλύτερα τους Ήρωες του 1821

IMG 8558

Με αφορμή τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, οι μαθητές του Δ2  συμμετείχαν σε δημιουργικές και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, με στόχο να γνωρίσουν καλύτερα την ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

Αρχικά, παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο και μάθαμε σημαντικά γεγονότα της εποχής. Στη συνέχεια, συζητήσαμε για τους ήρωες του 1821 και τα σπουδαία κατορθώματά τους, εκφράζοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας. Τραγουδήσαμε όλοι μαζί τραγούδια, μπαίνοντας στο πνεύμα της επετείου.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη συνεργασία, καθώς οι μαθητές εργάστηκαν ομαδικά και δημιούργησαν μια όμορφη κατασκευή με θέμα «Οι Ήρωες του 1821». Κάθε παιδί ανέλαβε να παρουσιάσει έναν ήρωα, ζωγραφίζοντας το πορτρέτο του και καταγράφοντας βασικές πληροφορίες ή λόγια του. Το αποτέλεσμα ήταν μια εντυπωσιακή σύνθεση γεμάτη χρώματα, γνώση και δημιουργικότητα.

Η δραστηριότητα αυτή βοήθησε τα παιδιά να προσεγγίσουν την ιστορία με βιωματικό τρόπο και να νιώσουν υπερηφάνεια για τους αγώνες των προγόνων μας.

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ: «ΝΤΟΚΤΟΡ ΓΟΥΑΪ? και οι Υπερδυνάμεις της Επιστήμης»

image16

Μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν σήμερα οι μαθητές των Α1, Α2 και Β Τμημάτων του σχολείου μας, οι οποίοι επισκέφτηκαν το εργοστάσιο της Α.Ε. Τσιμέντων ΤΙΤΑΝ. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης δύο ιδιαίτερα ενδιαφερόντων εκπαιδευτικών προγραμμάτων: «ΝΤΟΚΤΟΡ ΓΟΥΑΪ? και οι Υπερδυνάμεις της Επιστήμης» και «Ασφάλεια στο Σπίτι».

Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Μαχά Γεωργία, Χατζηγιάννη Κορνηλία, Ζησιμοπούλου Παναγιώτα, Ντούρου Άννα Μαρία και Κακάνη Ολυμπία.

Τα προγράμματα σχεδιάστηκαν από το Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ» σε συνεργασία με τον όμιλο ΤΙΤΑΝ και στόχο είχαν να φέρουν τους μαθητές πιο κοντά στον κόσμο της επιστήμης και της καθημερινής ασφάλειας.

Κατά την άφιξή μας, οι υπεύθυνοι του προγράμματος μάς υποδέχτηκαν με ιδιαίτερη χαρά και φιλοξενία. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και παρακολούθησαν εναλλάξ τα δύο προγράμματα.

«Χτίζοντας με Χημικά Μόρια»

Στο πρώτο πρόγραμμα, οι μαθητές μπήκαν σε έναν ειδικά διαμορφωμένο εργαστηριακό χώρο, εξοπλισμένο με μικροσκόπια και πάγκους πειραμάτων. Εκεί, γνώρισαν βασικές έννοιες της χημείας, όπως η δομή της ύλης και οι καταστάσεις της (στερεά, υγρά και αέρια), μέσα από απλές και κατανοητές παρουσιάσεις με εποπτικό υλικό.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η χρήση μικροσκοπίων, όπου οι μαθητές παρατήρησαν διάφορα δείγματα, αποκτώντας μια πρώτη επαφή με τον μικρόκοσμο. Στη συνέχεια, παρακολούθησαν εντυπωσιακά πειράματα με μείγματα και χημικές αντιδράσεις, όπως η ανάμειξη ουσιών που οδήγησε σε αλλαγή χρώματος, μαθαίνοντας στην πράξη τι σημαίνει «μείγμα» και πώς πραγματοποιούνται οι χημικές μεταβολές.

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων, στο οποίο οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις και να φέρουν εις πέρας αποστολές. Μεταξύ άλλων, δημιούργησαν μόρια χρησιμοποιώντας πλαστελίνη για τα άτομα και οδοντογλυφίδες για τους δεσμούς, ενώ αναγνώρισαν καταστάσεις ύλης μέσα από σχετικά παραδείγματα.

«Ασφάλεια στο Σπίτι»

Το δεύτερο πρόγραμμα επικεντρώθηκε στην ασφάλεια στο καθημερινό περιβάλλον του σπιτιού. Μέσα από παρουσίαση και συζήτηση, οι μαθητές ενημερώθηκαν για πιθανούς κινδύνους και ατυχήματα που μπορεί να συμβούν στο σπίτι, αλλά και για τρόπους πρόληψης και σωστής αντιμετώπισής τους.

Η ενεργή συμμετοχή των παιδιών και οι εύστοχες ερωτήσεις τους ανέδειξαν τη σημασία της ενημέρωσης και της υπεύθυνης στάσης απέναντι στην ασφάλεια.

Μια εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη

Στο διάλειμμα μεταξύ των προγραμμάτων, προσφέρθηκαν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς χυμοί και σάντουιτς, ενισχύοντας το ευχάριστο και φιλόξενο κλίμα της ημέρας.

Στο τέλος της επίσκεψης, κάθε μαθητής έλαβε ένα ενημερωτικό βιβλιαράκι σχετικά με την ασφάλεια στο σπίτι, καθώς και φυλλάδιο για το πρόγραμμα «ΝΤΟΚΤΟΡ ΓΟΥΑΪ», ώστε να συνεχίσει την εξερεύνηση της γνώσης και μετά την επιστροφή στο σχολείο.

Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία βιωματικής μάθησης, συνδυάζοντας τη γνώση με τη δράση και την ψυχαγωγία. Ευχαριστούμε θερμά τους διοργανωτές για την άψογη φιλοξενία και την ευκαιρία που προσέφεραν στους μαθητές μας να μάθουν με τόσο δημιουργικό και ευχάριστο τρόπο.

Μια «Νόστιμη» Μέρα στο Σχολείο μας: Δράση Υγιεινής Διατροφής από την Α´ Τάξη

IMG20260319075332


Με μεγάλη επιτυχία και περίσσια όρεξη πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Μαρτίου η βιωματική δράση «Υγιεινό Δεκατιανό στο Σχολείο». Η αίθουσα εκδηλώσεων πλημμύρισε με υπέροχες μυρωδιές, χρώματα και παιδικά χαμόγελα, καθώς οι μαθητές και οι μαθήτριες της Πρώτης Τάξης (Α’) απέδειξαν ότι η υγιεινή διατροφή μπορεί να είναι η πιο διασκεδαστική εμπειρία!

Από τη Θεωρία στην Πράξη

Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του προγράμματος για τον Ενεργό Πολίτη. Υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Μαχά Γιωργίας, Χατζηγιάννη Κορνηλίας, Ατματζίδη Χριστίνας, Ντούρου Άννας και Κακάνη Ολυμπίας, τα παιδιά έγιναν οι πρωταγωνιστές της δικής τους υγείας:

  • Η Λίστα της Υγείας: Οι μαθητές, αφού συζήτησαν στην τάξη, δημιούργησαν τη δική τους λίστα με θρεπτικές επιλογές (φρούτα, λαχανικά, αυγά, σπιτικό κέικ, μέλι, ταχίνι κ.α.), την οποία πλαστικοποίησαν και πήραν στο σπίτι ως οδηγό.
  • Η Τέχνη στο Πιάτο: Με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού Εικαστικών, Ιωάννας Καλή, τα παιδιά φιλοτέχνησαν πολύχρωμες αφίσες, μαθαίνοντας με δημιουργικό τρόπο ότι ακόμα και αγαπημένα φαγητά, όπως η πίτσα, μπορούν να γίνουν υγιεινά αν χρησιμοποιηθούν τα σωστά υλικά.

Μια Γιορτή Προσφοράς και Συνεργασίας

Η δράση κορυφώθηκε με τη δημιουργία ενός πλούσιου, υγιεινού «μπουφέ» στην αίθουσα εκδηλώσεων. Οι γονείς, πολύτιμοι σύμμαχοι σε αυτή την προσπάθεια, ετοίμασαν μαζί με τα παιδιά τους και έστειλαν στο σχολείο χειροποίητες λιχουδιές:

  • Πίτες, τοστ και αλμυρά σνακ.
  • Φρέσκα φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς.
  • Σπιτικά κουλουράκια, γάλα και φυσικούς χυμούς.

Αποκορύφωμα της ημέρας ήταν ο φρεσκοστυμμένος χυμός πορτοκάλι, γεμάτος βιταμίνες, που ετοίμασε η κ. Μαχά για όλα τα παιδιά! Η αίθουσα εκδηλώσεων μετατράπηκε σε ένα μεγάλο, κοινό τραπέζι όπου η έννοια της μοιρασιάς και της προσφοράς είχε τον πρώτο λόγο.

«Η δράση αυτή δεν ήταν απλώς ένα γεύμα, αλλά ένα μάθημα συνεργασίας, υπευθυνότητας και καλλιέργειας υγιεινών συνηθειών που θα συνοδεύουν τα παιδιά μας για μια ζωή.»

Θερμά συγχαρητήρια στους μικρούς μας μαθητές για την προσπάθειά τους και ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους γονείς για την αμέριστη στήριξη και τη συμβολή τους!

Η Γ τάξη στο Μουσείο

1000026063

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Σήμερα ήταν μια πολύ ξεχωριστή μέρα! Η Γ’ τάξη πήγε εκδρομή και επισκεφθήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο. Εκεί συμμετείχαμε σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη θεά Δήμητρα. Μάθαμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για τη ζωή των ανθρώπων στην αρχαιότητα και για το πόσο σημαντική ήταν η Δήμητρα, αφού ήταν η θεά της γεωργίας και της σοδειάς. Είδαμε και αγάλματα και αρχαία αντικείμενα που μου έκαναν μεγάλη εντύπωση!

Μετά πήγαμε και στο Λαογραφικό Μουσείο. Εκεί είδαμε πώς ζούσαν οι άνθρωποι τα παλιά χρόνια, τι ρούχα φορούσαν και τι αντικείμενα χρησιμοποιούσαν στο σπίτι τους. Ήταν σαν να ταξιδέψαμε πίσω στον χρόνο!

Πέρασα πάρα πολύ ωραία με τους συμμαθητές μου και έμαθα πολλά καινούρια πράγματα. Μακάρι να ξαναπάμε σύντομα άλλη μια τέτοια εκδρομή!

Καληνύχτα ημερολόγιο!

Μια Κυριακή Γεμάτη Χαμόγελα: Ολοκληρώθηκε με Επιτυχία ο Περίπατος «Βαδίζουμε Μαζί!»

16

Με τον καλύτερο τρόπο και την πιο θετική ενέργεια πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Μαρτίου, ο περίπατός μας στην πανέμορφη Αλυκή Αιγίου. Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμα και γίναμε μια μεγάλη παρέα, αποδεικνύοντας ότι το σχολείο και η οικογένεια μπορούν να βαδίζουν χέρι-χέρι.

Μια Δράση με Ουσία

Η πρωτοβουλία αυτή, που εντάσσεται στο πλαίσιο της Σχολής Γονέων και του Σχεδίου Δράσης «Σχέσεις Σχολείου – Οικογένειας», είχε ως κύριο στόχο:

  • Την ενίσχυση των δεσμών μεταξύ της σχολικής κοινότητας.
  • Την προώθηση της φυσικής άσκησης και της επαφής με τη φύση.
  • Τη δημιουργία ποιοτικού χρόνου για παιδιά και κηδεμόνες μακριά από οθόνες και κλειστούς χώρους.

Το Χρονικό της Διαδρομής

Το ραντεβού δόθηκε στις 11:15 π.μ. στο Παλιό Λιμεναρχείο, όπου ο ανοιξιάτικος καιρός και η αθλητική διάθεση όλων δημιούργησαν μια μοναδική ατμόσφαιρα. Ξεκινώντας από τα όργανα γυμναστικής, περπατήσαμε κατά μήκος της Αλυκής, απολαμβάνοντας το τοπίο, συζητώντας και ανταλλάσσοντας σκέψεις σε ένα χαλαρό και ευχάριστο περιβάλλον.

“Η συμμετοχή και το χαμόγελο των παιδιών μας ήταν η καλύτερη επιβεβαίωση ότι τέτοιες δράσεις είναι απαραίτητες!”

Ευχαριστίες

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την άψογη συνεργασία, καθώς και όλους εσάς —γονείς και παιδιά— που τιμήσατε με την παρουσία σας αυτή την εκδήλωση. Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στην Εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κ. Κωνσταντινίδου Αθηνά που εμπνεύστηκε την ιδέα και μας παρακίνησε όλους σε αυτή την τόσο επιτυχημένη δράση!

Συνεχίζουμε με την ίδια διάθεση για επόμενες δράσεις που φέρνουν το σχολείο μας ακόμα πιο κοντά στην τοπική κοινωνία και την οικογένεια!

«Γέφυρες Φιλίας»: Το 3ο Δημ. Σχολείο Αιγίου Ενώνει τη Φωνή του Κατά της Βίας στο Θέατρο «Απόλλων»

20260312 110359

Την Πέμπτη, 12 Μαρτίου 2026, το σχολείο μας συμμετείχε με ενθουσιασμό και συγκίνηση στην κεντρική εκδήλωση κατά της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.

Στο εμβληματικό θέατρο «Απόλλων», οι μαθητές και οι μαθήτριές μας έγιναν μέρος της δράσης «Γέφυρες Φιλίας», στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα αλληλεγγύης και σεβασμού, υπό τον συντονισμό της Συμβούλου κ. Φελούκα και της Επόπτριας κ. Νικολακοπούλου.

Μια «Μπάλα με χίλια χρώματα» γέμισε τη σκηνή

Σε μια μοναδική σύμπραξη που απέδειξε τη δύναμη της συνεργασίας, οι τάξεις μας ενώθηκαν με το 4ο Νηπιαγωγείο Αιγίου.

  • Η Β΄ Τάξη έντυσε τη δράση με τις φωνές της τραγουδώντας το «Μπάλα με χίλια χρώματα».
  • Η Δ΄ Τάξη ζωντάνεψε το ρυθμό με μια πρωτότυπη χορογραφία.
  • Οι μικροί μαθητές του 4ου Νηπιαγωγείου συνόδευσαν την παρουσίαση με κρουστά όργανα, δίνοντας παλμό στη σκηνή.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί για τη «Μπάλα με χίλια χρώματα» οι Ηλιοπούλου Μαρία, Κωνσταντινίδου Αθηνά, Σκανδάμη Αθηνά, Βαγενάς Χρήστος, Καλαϊτζόπουλος Χρήστος, Ζησιμοπούλου Παναγιώτα, Ατματζίδη Χριστίνα και Σπανός Παναγιώτης.

«Μίλα!»: Ένα τραγούδι που γεννήθηκε από την αλήθεια των παιδιών

Η πιο συγκινητική στιγμή της ημέρας ήταν η παρουσίαση του τραγουδιού «Μίλα!» από το τμήμα Ε2 το οποίο μάλιστα έκλεισε τη γιορτή! Το τραγούδι αυτό δεν ήταν απλώς μια συμμετοχή, αλλά η εξέλιξη μιας προσπάθειας που ξεκίνησε πριν από έναν χρόνο.

Η ιστορία πίσω από τους στίχους: Τον Μάρτιο του 2025, δύο μαθήτριες (τότε του Δ2) εμπνεύστηκαν από προσωπικά τους βιώματα και έγραψαν στίχους γεμάτους ευαισθησία. Με την ενθάρρυνση του Διευθυντή και τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης, οι στίχοι αυτοί απέκτησαν μελωδία, φωνή και εικόνα. Τα παιδιά πειραματίστηκαν, επέλεξαν την εκδοχή που τους εξέφραζε το οποίο πλαισιώθηκε από ένα ολοκληρωμένο βίντεο με οπτικοποιητή (visualizer) που «έντυσε» την παρουσίαση του Ε2.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί για το “Μίλα!” οι Κωνσταντινίδου Αθηνά, Βαγενάς Χρήστος, Ράικου Βασιλική και Βοβός Ανέστης.

Το μήνυμά μας

Μέσα από τη μουσική, τον χορό και τη δημιουργία, οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου απέδειξαν ότι η τέχνη είναι το πιο δυνατό όπλο ενάντια στον φόβο και τη σιωπή. Σπάμε τη σιωπή, χτίζουμε γέφυρες και θυμόμαστε πάντα: Μίλα!

Συμμετοχή στον Διαγωνισμό «Άλαν Τούρινγκ»

MLYS2026

Την Τετάρτη 11 Μαρτίου 2026 μαθητές και μαθήτριες από την Ε΄ και τη ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας συμμετείχαν στον Διαγωνισμό Μαθηματικής λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης «Άλαν Τούρινγκ» υπό την επίβλεψη του Εκπαιδευτικού Πληροφορικής κ. Τσιάρα Κώστα και του Διευθυντή κ. Βοβού Ανέστη.

Ο διαγωνισμός αποτελεί μια ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική δράση που στοχεύει στην καλλιέργεια της λογικής σκέψης, της παρατηρητικότητας και της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων μέσα από ευχάριστες και δημιουργικές δραστηριότητες. Οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν σε γρίφους και προβλήματα λογικής που απαιτούσαν συγκέντρωση, κριτική σκέψη και συνεργασία.

Η συμμετοχή των παιδιών ήταν ιδιαίτερα ενεργή και με μεγάλο ενθουσιασμό αντιμετώπισαν τις προκλήσεις του διαγωνισμού, δοκιμάζοντας τις δυνατότητές τους και απολαμβάνοντας τη διαδικασία της σκέψης και της ανακάλυψης.

Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε μια πολύ όμορφη ευκαιρία για τους μαθητές να εξασκήσουν τις δεξιότητές τους στη λογική και τα μαθηματικά, αλλά και να αναπτύξουν την αυτοπεποίθησή τους μέσα από τη συμμετοχή σε έναν πανελλήνιο διαγωνισμό.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν!

Σχολής Γονέων: «Γονείς και παιδιά – Χτίζοντας γέφυρες επικοινωνίας»

20260309 174605

Τη Δευτέρα 9 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ουσιαστική συνάντηση στο πλαίσιο της δράσης Σχολή Γονέων με θέμα: «Γονείς και παιδιά – Χτίζοντας γέφυρες επικοινωνίας».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου με τη συμμετοχή γονέων και κηδεμόνων, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του σχολείου και συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση.

Συντονίστρια της συνάντησης ήταν η κ. Ιωάννα Ζορμπά, Κοινωνική Λειτουργός MSc και Επιστημονική Υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης Αχαΐας «Καλλίπολις». Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης αναλύθηκαν τα διαφορετικά είδη επικοινωνίας μέσα στην οικογένεια, καθώς και πρακτικοί τρόποι με τους οποίους οι γονείς μπορούν να προσεγγίσουν τα παιδιά τους πιο αποτελεσματικά.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία της ενεργητικής ακρόασης, της κατανόησης των συναισθημάτων των παιδιών και της δημιουργίας ενός κλίματος εμπιστοσύνης και συνεργασίας μέσα στην οικογένεια. Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν προβληματισμούς, να ανταλλάξουν εμπειρίες και να λάβουν χρήσιμες συμβουλές για την καθημερινή επικοινωνία με τα παιδιά τους.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε σε ένα ιδιαίτερα θετικό και δημιουργικό κλίμα, αναδεικνύοντας τη σημασία της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Ζορμπά για την πολύτιμη συμβολή της, καθώς και όλους τους γονείς που συμμετείχαν ενεργά στη δράση!

Μια ξεχωριστή εβδομάδα γεμάτη παιχνίδια!

IMG 23f72a270c40eaedb5db0233861096e8 V

Με αφορμή την ενότητα 11 του μαθήματος της Γλώσσας, όπου γίνεται αναφορά στα παραδοσιακά, στα επιτραπέζια και στα πνευματικά παιχνίδια, οι μαθητές του Ε2 τμήματος είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την παράδοση αλλά και να μάθουν παίζοντας…

Την Τρίτη 3 Μαρτίου οι δασκάλες κ. Βασιλική Ράικου και κ. Νίκη Καριποπούλου είχαν ετοιμάσει μια σειρά από παραδοσιακά παιχνίδια που αγαπήθηκαν από πολλές γενιές παιδιών. Έτσι βγήκαμε στην αυλή του σχολείου και διασκεδάσαμε παίζοντας: “Αγαλματάκια ακούνητα”, “Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό”, “Τυφλόμυγα”, “Ρολόι” και άλλα παρόμοια. Η αυλή γέμισε με γέλια, κίνηση και συνεργασία!

Την Παρασκευή 6 Μαρτίου η δράση συνεχίστηκε μέσα στην τάξη, όπου οι μαθητές έφεραν και έπαιξαν επιτραπέζια παιχνίδια όπως “Jenga”, “Μάντεψε ποιος”, “Genius”, “Σκάκι”, “Ντόμινο”, “Βρες τι είμαι” κ.ά. Τα παιδιά εξάσκησαν τη σκέψη τους, τη στρατηγική, τη μνήμη και τη συνεργασία με τους συμμαθητές τους.

Ήταν δύο όμορφες και δημιουργικές ημέρες, όπου τα παιδιά γνώρισαν διαφορετικά είδη παιχνιδιών, διασκέδασαν και συνειδητοποίησαν ότι το παιχνίδι μπορεί να είναι ένας πολύ ευχάριστος τρόπος μάθησης!